Hızlı ERP Uygulaması

Hızlı ERP Uygulamasının Metodolojisi ve Faydaları

"2018 yılına gelindiğinde işletmeler, iki yıldan daha kısa sürede kanıtlanmış değer sağlayan post modern ERP proje dağıtımlarında ısrar edecekler" (Gartner Research 2016)

Gerçek şu ki, Kuruluşlar artık Daha Hızlı ERP Uygulama döngüleri bekliyor

Hızlı ERP Uygulamasının Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler için faydaları oldukça fazladır.

Hızlı Uygulama Metodolojisi Yararları
Kurulum için Önceden Yapılandırılmış ŞablonlarKısa Uygulama süreleri
Kullanıcı Şampiyonları Tarafından Pilot ÇalıştırmaKullanıcılar tarafından hızlıca öğrenme ve benimseme
Temel ÖzelleştirmelerDaha Düşük Maliyetler
Veri YüklemeVeri İçe Aktarma Aracını Kullanarak Daha Hızlı Veri Yükleme
Canlıya Geçiş / Production LiveDaha hızlı yatırım getirisi

Peki Kuruluşunuz için Hızlı ERPNext Uygulamasını nasıl gerçekleştireceksiniz?

Genel olarak uygulamanızı iki aşamaya bölmek en iyisidir

  1. Test
  2. Canlı

1. Test Aşaması

ERPNext'in İlk Değerlendirmesi ve Uyum Analizi için aşağıda listelenen adımları takip edebilirsiniz.

  1. Ücretsiz bir hesap oluşturun
  2. Yardım videolarımıza ve kılavuzlarımıza bakın
  3. Ana Malzeme/Ürün Oluşturun (Manuel Giriş veya Veri İçe Aktarma Aracını kullanarak)
  4. Ürün
  5. Depo
  6. Müşteri
  7. Tedarikçi
  8. Personel
  9. Hesap Planı, Sistem Varsayılanı kullanılmıyorsa
  10. Standart Satış Döngüsünün Kullanıcı Pilot Çalıştırması 
  11. Standart Satınalma Döngüsünün Kullanıcı Pilot Çalıştırması
  12. Varsa, en azından tek seviyeli ürün ağaçlarının tanımlanması ve Standart Üretim Döngüsünün Kullanıcı Pilot Çalıştırması
  13. Gereken Temel Özelleştirmeleri belirleyin 
  14. Özel Yazdırma Formatlarını (Teklif, Sipariş, Fatura vb) Oluşturun
  15. Satış Teklifi
  16. Satış Siparişi
  17. Satınalma Siparişi
  18. Satış Faturası
  19. Gerekirse Özel Alanlar Oluşturun

2. Canlı Aşama

Test aşamasında kapsamlı bir çalışmanın ardından, işletmeden işletmeye değişiklik gösterebilecek aşağıdaki adımlarla üretim çalışmasına hazırlanabilirsiniz.

  1. Hesabınızdaki test verilerini temizleyin veya yeni bir yükleme başlatın
  2. Ana verileri korumak için "Şirket İşlemlerini Sil" seçeneğini kullanın
  3. Ana Verileri kolaylaştırmak için ek Kurulum ekleyin
  4. Ürün Grubu
  5. Müşteri grubu
  6. Tedarikçi Grubu
  7. Kurulum için Veri İçe Aktarma aracını veya Manuel girişi kullanın.     
  8. Ürünler / Öğeler
  9. Adresler ve Kişiler
  10. Müşteriler
  11. Tedarikçiler
  12. Depolar
  13. Muhasebe Hesap Planı
  14. Personel
  15. Açılış Bakiyeleri (Yevmiye Kaydı)
  16. Satış ve Satınalma Faturasını Açın
  17. Duran Varlıklar
  18. Uygun Rollere ve İzinlere sahip Kullanıcılar oluşturun
  19. Varsayılan Giden ve Gelen e-posta adreslerinizi ayarlayın. 3. Taraf SMTP geçiş hizmetini satın alın.
  20. Özel Yazdırma Formatları ve Özel Alanlar gibi temel özelleştirmelerinizi doğrulayın

3. Uygulama Yardımı

Test aşamasında aşağıdaki iletişim kanallarından yardım alabilirsiniz.

  1. Forum
  2. Servis sağlayıcıları
  3. Yardıma ihtiyacınız varsa destek de satın alabilirsiniz

4. Sonuç

Hızlı Kendi Kendine Uygulama, aşağıdaki avantajlardan dolayı Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin ERPNext'i uygulaması için ideal bir yoldur

  1. Ücretsiz deneme hesabının mevcut olması nedeniyle değerlendirme için düşük giriş maliyeti
  2. Önceden yapılandırılmış Kurulum Şablonları sayesinde Erken Kullanıcı Pilotu mümkündür
  3. Temel özelleştirmeler hızla yapılabilir
  4. Katılım yoluyla uygulama, Kullanıcının Daha Hızlı Benimsetilmesine Yol Açar


Hızlı ERP Uygulaması
Mehmet Demirel 2 Mart 2024
Bu gönderiyi paylaş
Arşivle
Giriş to leave a comment
MRP nedir ve buna ihtiyacınız var mı?
MRP'nin ne olduğu ve faydaları hakkında basit bir bakış. Bakalım işletmenizin malzeme ihtiyaç planlamasına ihtiyacı var mı?