Gelecek Odaklı Kurumlar için iBPMs Platformu

ProcessMaker

Mehmet Demirel

ProcessMaker olarak platformumuzun bir sonraki büyük gelişimini sunmak için çok çalışıyoruz. İşletmeye yönelik yeni nesil akıllı iş süreci yönetimi yazılımı (iBPM'ler) platformunu kullanıma sunan ProcessMaker'ın Ocak 2020'de ProcessMaker 4'ün lansmanını duyurmaktan gurur duyuyoruz. 


ProcessMaker nedir?

ProcessMaker düşük kodlu, akıllı bir iş süreci yönetimi (BPM) platformudur. Dijital dönüşüme ulaşmak ve bunun ötesinde kalmak isteyen işletmeler için üretilmiştir. ProcessMaker, rekabeti geride bırakacak ve inovasyon için motor haline gelecek güçlü, geleceğe yönelik organizasyonlar oluşturmak için insanları, süreçleri ve sistemleri düzenler.

En son sürümümüz, iş kullanıcılarını ve geliştiricileri, her işi başarı için dijital olarak dönüştürmek için en ileri iş akışı otomasyon araçlarını kullanma konusunda güçlendiriyor. ProcessMaker 4, popüler BPM ve iş akışı özelliklerine dayanıyor ve şimdiye kadarki en güçlü platformumuzda zarif yeni işlevler içeriyor. 


Bazı yeni özellikler şunları içerir:

BPMN 2.0 Uyumlu Proses Modelleyici

BPMN 2.0 proses elemanlarını kullanarak herhangi bir sektördeki iş akışlarını tasarlayın ve otomatikleştirin. Bunlar, istekleri artırmak, karmaşık iş kurallarına uymak ve harici yazılımı entegre etmek için kolayca yapılandırılabilir. İşletmenizin iyi yağlanmış bir makineye dönüşmesini izleyin.

Ekran Oluşturucu

Kurumsal kullanıcılar, kodları uzmanlara bırakarak, birkaç dakika içinde herhangi bir form oluşturmak için sezgisel kontrollerimizi kullanarak dijital formlar tasarlayabilir. Geliştiriciler, karmaşık hesaplamaları, veri doğrulamalarını ve benzersiz tasarımı birleştirmek için formlara kod katmanları ekleyebilir, geçmişte manuel veri girişi ve insan hatası koyarlar.

İzlenebilir İstekler

ProcessMaker 4, isteklerinizi gelen kutunuza bakmak kadar basit hale getirir. Şu anda bir istek üzerinde kimin çalıştığını, isteğinizin durumunu ve isteğinizin iş akışının nerede olduğunu öğrenin. Gerçek zamanlı olarak isteklerinize uyun.

Point and Click SLA Yönetimi

Yöneticiler ve C-Suite, herhangi bir istek verisini otomatik olarak izlemek ve belirli zaman aralıklarında değişikliklerle ilgili otomatik bildirimler göndermek için özelleştirilmiş raporlar oluşturabilir. Bu, SLA'ların bakımını ve herhangi bir departmanın ilerlemesini takip etmeyi kolaylaştırır. Artık hem iş akışlarını hem de insanları daha verimli bir şekilde yönetmek için acil görevlerin üstesinden gelebilirsiniz.

Kendi şirketiniz için bu yeni ürün teklifi hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? 24 Ocak 2020 saat 12: 00'da (EST) yayınlanan web seminerimizi izleyin. Bu web semineri, ProcessMaker 4 ile neler beklendiğini ele alıyor ve yeni teklifle ilgili sık sorulan bazı SSS'lere cevap verecek.

 
 

ProcessMaker Hakkında

ProcessMaker düşük kodlu bir iş süreci yönetimi ve iş akışı yazılımıdır. ProcessMaker, iş analistlerinin insanları ve mevcut şirket sistemlerini birbirine bağlayan karmaşık iş süreçlerini otomatikleştirmek için BT ile işbirliği yapmasını kolaylaştırır. Merkezi Amerika Birleşik Devletleri'nin Kuzey Karolina eyaletindeki Durham şehrinde bulunan ProcessMaker'ın beş kıtada 35 ülkeye yayılmış bir ortak ağı vardır. Birçok Fortune 100 şirketi de dahil olmak üzere yüzlerce ticari müşteri, temel iş süreçlerini dijital olarak dönüştürmek için ProcessMaker'a güvenerek daha hızlı karar verme, daha iyi uyum ve daha iyi performans sağlıyor. Selensoft Resmi Türkiye Partneridir.