Sözleşme
Yönetimi
Tüm sözleşmelerinizi tek merkezden yönetin. ERPNext ile dijital sözleşme yönetiminin gücünü keşfedin.Sözleşme süreçlerinizi dijitalleştirin. ERPNext ile anlaşmalar artık daha güvenli, hızlı ve izlenebilir.
Bir Demo Talep EdinMerkezi Sözleşme Yönetimi
Tüm sözleşmelerinizi tek merkezden yönetin.
Kağıtsız sözleşme dönemi başladı. ERPNext ile hızlı, izlenebilir ve entegre sözleşme yönetimi.
ERPNext ile dijital sözleşme yönetiminin gücünü keşfedin. ERPNext ile anlaşmalarınızı kolayca yönetin, izleyin, güvenle saklayın.
Güven ve Kolaylık Temalı:
Güvenli, düzenli ve dijital sözleşme yönetimi burada!
ERPNext ile iş süreçlerinizi bir üst seviyeye taşıyın.


Şablonları Kullanın
Tekrarlayan sözleşmeler için vakit kaybetmeyin. Sözleşme şablonları, tekrar eden yapılar için büyük kolaylık sağlar. Şablonlarda Jinja dili kullanılabilir.
Hazır sözleşme şablonları ile her defasında metin yazmak zorunda kalmazsınız. Sözleşme şablonları ile, sözleşme risklerini azaltın. ERPNext Sözleşme Modülü ile kontrol sizde.
Gerekli evrakları unutmayın
Sözleşme kapsamında tedarikçinin (veya sizin) yerine getirilmesi gereken bir yükümlülük varsa, bu bilgiler Yerine Getirme Koşulları (Fulfilment Terms) tablosuna kaydedilir.
Yerine Getirme Detayları (Fulfilment Details) sözleşmelerde tarafların yükümlülüklerini ne şekilde, hangi sürede ve hangi şartlarla yerine getireceğini açıklayan bölümdür. Bu kısım genellikle sözleşmenin uygulanabilirliğini netleştirmek ve takip edilebilir kılmak için detaylandırılır.


İmzacı Bilgileri
Müşterinin sözleşmeyi imzaladığını belirtmek için ‘İmzalandı’ (Signed) kutucuğu işaretlendiğinde bu bölüm görüntülenir:
- İmzacı (Signee): Sözleşmeyi imzalayan kişinin adı.
- İmzalanma Tarihi (Signed On): Sözleşmenin imzalandığı tarih.
Sözleşme geçmişi
ERPNext'te bir belge üzerinde yapılan her türlü hareketi takip edebilisiniz böyle kim ne zaman ne değişiklik yapmış (oluşturma, güncelleme, onaylama, iptal etme vb.) görebilirsiniz
Bu bölümde zaman damgası, kullanıcı adı ve yapılan işlem bilgileriyle birlikte otomatik olarak kaydedilir.


Sözleşme İş Akışları
ERPNext, sözleşme süreçlerinizi baştan sona dijitalleştirerek tüm aşamaları sistematik bir şekilde takip etmenizi sağlar. Sözleşme iş akışları, kurumunuzun iç denetim ve onay mekanizmalarıyla uyumlu olarak yapılandırılabilir.
- Taslak (Draft): Sözleşmenin ilk oluşturulduğu, üzerinde düzenlemelerin yapılabildiği başlangıç aşamasıdır.
- Hazırlanıyor: İçerik ve detayların tamamlandığı, son kontrollerin yapıldığı aşamadır.
- Onay Bekliyor: Sözleşme ilgili yönetici veya birimler tarafından incelenip onaylanmayı bekler.
- İmzalandı: Taraflarca fiziksel ya da dijital olarak imzalanmış sözleşmenin statüsüdür.
- Onaylandı: Gerekli tüm kontrolleri tamamlanan ve yürürlüğe girmeye hazır sözleşmelerdir.
- İade Edildi: İnceleme sürecinde eksiklik ya da düzeltme gerekçesiyle ilgili tarafa geri gönderilen sözleşmelerdir.
- Reddedildi: Onay sürecinde uygun bulunmayan ya da iptal edilen sözleşmeler bu aşamada sonlanır.
Tüm bu adımlar, sistem üzerinde kayıt altına alınır ve denetlenebilirlik sağlar. Süreç boyunca yapılan tüm değişiklikler ve kullanıcı işlemleri "Aktivite Geçmişi" ile izlenebilir.

Sözleşme Şablonunuzu Hazırlayın
Kullanmaya hemen başlayın
Sözleşmenizi Oluşturun
Alanları Doldurun
Onaya Gönderin
Akışları Takip Edin
İmzalatın
Elle imza atma veya imzanızı yükleyin