2020'de Müşteriler en çok Yenilikçi Perakende Teknolojisi istiyor

Alışveriş yapanlara ne istiyor?

YENİLİKÇİ PERAKENDE TEKNOLOJİLERİ MÜŞTERİLER 2020'de EN ÇOK NE İSTİYOR?


Perakendecilerin, sadece müşteri tercihlerinin nasıl geliştiğini görmek için sırtüstü yakıcıya yeni perakende teknolojisini koymalarının birçok nedeni vardır. Ancak çok uzun süre bekleyin ve özellikle müşterilerin rahat ve kullanmaya istekli olduğu teknolojiler söz konusu olduğunda “devrilme noktasına” ulaşan rekabetin gerisinde kalma riski.


Yapmaya değer bir mağaza ziyareti


Onuncu Yıllık Onuncu Yıllık Müşteri Megatrend Raporu'na (2019) göre, yaklaşık üçte biri alışveriş yapanların çevrimiçi ve mobil sitelerini daha fazla, mağaza ve alışveriş merkezlerini daha az kullanıyor. Bu, mutlaka kötü bir şey değildir, çevrimiçi ve çevrimdışı etkinliklerine bütünsel olarak baktığınız sürece. Ve gerçekten yolculuk yaptıklarında, bir hediye bulmak ya da bir şeyler denemek olsun, muhtemelen zaten bir nedeni vardır. Mağazalar, müşterilere bir işlemden daha fazlasını sağlayabilir.


Perakendecilerin mağazadaki müşteri deneyimini yükseltmek için odaklanmaları gereken üç alan vardır ve perakendeciler, müşterilere bugün mağazalarda aradıkları katma değerli hizmetleri sunmalarına yardımcı olacak teknolojilere yatırım yapmaktan korkmamalıdır. Peki, alışveriş yapanların bugün mağazalarda en çok kullanmak istedikleri teknolojiler ve hizmetler neler?


Mobil uygulamalarla çok amaçlı alışveriş yapanların ilgisini çekin


Megatrends Raporuna göre, alışveriş yapanların dörtte üçü bugün beş yıl önce olduğundan daha fazla çevrimiçi oluyor ve üçte ikisinden fazlası mağazalarda mobil uygulamaları kullandıklarını belirtti. Tüketiciler ayrıca, alışveriş yapanların tüm kuyruklardan kaçındığı ve satın alma işlemi için kendi ceplerinde bir otomatik ödeme uygulaması kullandığı alış-satış mağazalarına (% 69) yönelik çarpıcı bir güven oyu sunduğunu belirtti.

Çok yönlü alışveriş yapanların yüzde 70'i mağazadayken fiyatları, ürün açıklamalarını ve stokta bulunup bulunmadıklarını kontrol etmek için satıcının mobil uygulamasını kullanıyor ve bunların yüzde 71'i mağazadayken konum tabanlı uyarılara izin verecek. Bu nedenle, perakendeciler çok yönlü alışveriş yapanlara araştırma yapmak, öğeleri kaydetmek, satın alımlar yapmak ve tercih ettikleri teslim şeklini seçmek için kullanabilecekleri mobil dostu bir uygulama sağlamalıdır.


Mağaza içi dijital teknolojiler sunun


İnteraktif alışveriş ekranları, alışveriş yapanlar tarafından ürün bulmak ve sipariş vermek için kullanılan popüler bir üründür (% 58). Aynı zamanda, daha küçük formatlı bir mağaza açmak isteyen mağazalar için de kullanışlıdır, çünkü yakın zamanda ürün yelpazesi uzatma ekranları ekleyen Zôdio gibi diğer tüm mağazalarda olduğu gibi tüm stokları yerinde taşıması da gerekmez. dijital teknolojiler.

Neredeyse yarısı sanal donanım kullanacaklarını belirtti (% 48), ancak bu çok etkili ve çok yönlü bir teknoloji kullanımı olabilir. Spor ayakkabılarından mobilya ve kozmetik ürünlerine kadar dijital / sanal uyumlu ve artırılmış gerçeklik uygulamaları, satın alma sırasındaki müşteri memnuniyetini gerçekten artırabilir, iade riskini azaltabilir ve tekrar müşteri olasılığını artırabilir.


Yeni ve kullanışlı hizmetler sunun


Omnichannel teknolojileri daha esnek ve verimli stok hareketlerini destekliyor ve müşteriler, kaldırım kenarı toplama (% 69), tıkla ve topla (% 67) ve toplama kilitleri veya kioskları (% 55) gibi uygun yerine getirme hizmetlerini benimsediler. Alışveriş yapanların% 21'i bir ürünü çevrimiçi olarak satın alıyor ve ayda en az iki kez bir mağazada alıyor ve tıklayıp toplayan müşterilerin% 90'ı bir mağazada alım yaptıklarında ek bir satın alım yapıyor.

Popülerlik kazanmış olan bir diğer teknik servis, Rent the Runway (% 53) gibi abonelik hizmetleridir. Bu yeni hizmetler, bulut tabanlı bir POS çözümü kullanılarak yapılandırılabilen yeni envanter işlem akışları gerektirir. Abonelik hizmetleri, bakım hizmetleri, mağaza içi restoranlar, vb. Gibi yeni gelir akışları eklemek isteyen perakendeciler, en az risk ve aksama ile inovasyonu mümkün kılacak bir teknoloji platformuna ihtiyaç duyacak.

2020'de Müşteriler en çok Yenilikçi Perakende Teknolojisi istiyor
Mehmet Demirel December 13, 2019
Share this post
Tags
Archive
Sign in to leave a comment
2020'de Müşteri Deneyimini Artırmak için 3 Strateji
3 Kazanç Stratejisi