İŞ UYGULAMASINDA KULLANICI ARAYÜZÜNÜN ROLÜ

Openbravo Kullanıcı Arayüzü

İŞ UYGULAMASINDA KULLANICI ARAYÜZÜNÜN ROLÜ

ERP, CRM, İş Zekası, e-Ticaret veya Satış Noktası gibi iş uygulamaları genellikle kullanıcıları tarafından çok uzun saatler boyunca kullanılır. Bir kullanıcının bir yıl boyunca belirli bir iş uygulamasına harcayabileceği saatleri eklersek, kullanımı kolay ve üretken bir kullanıcı arayüzüne sahip olmanın neden bu kadar önemli olduğunu hızla anlardık.

Openbravo'da, en son teknolojiye sahip bir kullanıcı arayüzüne sahip olmanın, şirketlerin daha üretken olmalarına yardımcı olabileceğini ve iç maliyetleri azaltabileceğini fark ettik. Aynı zamanda hızlı bir şekilde bilgi edinmeye yardımcı olabilir ve böylece daha iyi müşteri hizmeti sunar.

Openbravo 3, kullanıcı deneyimini ve bunun sonucunda üretkenliklerini en üst düzeye çıkarmak için özel olarak tasarlanmıştır. Openbravo 3; özelleştirilebilir bir çalışma alanı, hızlı menüler, çoklu sekme, ana ayrıntı, düzenlenebilir ızgara, sütun filtreleri, sürükle ve bırak sütunları, özelleştirilebilir görünümler, form kişiselleştirme, klavye kısayolları, notlar, bağlantılı öğeler, ekler, ızgara verileri, CSV'ye ve gömülü e-postaya aktarım gibi özelliklere sahiptir. Ek olarak, Openbravo, ara yüzü mobil cihaz ekranına uyarlamaya izin veren ve dokunmatik ekranların kullanımına da izin veren, duyarlı tasarım kullanan mobil altyapı teknolojisini sunuyor.


İŞ UYGULAMASINDA KULLANICI ARAYÜZÜNÜN ROLÜ
Mehmet Demirel 29 Eylül 2019
Bu gönderiyi paylaş
Arşivle
Giriş to leave a comment
AWO Gelişmiş Depo Operasyonları
İleri Seviye Depo İşlemleri