Geleceğe odaklı işletmeler için bir iBPM platformu

ProcessMaker

Geleceğe odaklı işletmeler için bir iBPM platformu: ProcessMaker BPM

ProcessMaker 4 hakkında bilgi edinmek için 24 Ocak'ta saat 12: 00'da (EST) yayınlanan web seminerini izleyebilirsiniz.


Şimdiye kadarki en güçlü platformumuz.

ProcessMaker 4, ilerlemek ve önde olmak isteyen şirketler ve şirketler için yeni, akıllı bir BPM platformudur. ProcessMaker 4, rekabeti geride bırakacak ve inovasyon için motor haline gelecek güçlü, geleceğe yönelik şirketler kurmak için hem insanları hem de yazılımları düzenler.

Dijital dönüşüm elde edin

İş kullanıcıları ve geliştiriciler, herhangi bir işi başarı için dijital olarak dönüştürmek için en ileri iş akışı otomasyon araçlarını kullanabilirler. ProcessMaker 4 popüler eski özellikler üzerine kuruludur ve şimdiye kadarki en güçlü platformu sağlamak için yeni, zarif özellikler içermektedir.

İşletmenizi geleceğe başlatmak için ProcessMaker 4'e neden ihtiyacınız olduğunu öğrenmek için bu web seminerini izleyin.


Yeni özelliklerden bazıları şunlardır:


BPMN 2.0 Uyumlu Proses Modelleyici: İşlerinizi iyi yağlanmış bir makineye dönüştürmek için istekleri yükseltmek, karmaşık iş kurallarını uygulamak ve harici yazılımı entegre etmek için kolayca yapılandırılabilen BPMN 2.0 proses elemanlarını kullanarak herhangi bir sektördeki herhangi bir iş akışını tasarlayın ve otomatikleştirin.

Ekran Oluşturucu: Kurumsal kullanıcılar, kodları uzmanlara bırakarak birkaç dakika içinde herhangi bir form oluşturmak için sezgisel kontrollerimizi kullanarak dijital formlar tasarlayabilir. Geliştiriciler, karmaşık hesaplamaları, veri doğrulamalarını ve benzersiz tasarımı birleştirmek için formlara kod katmanları ekleyebilir, geçmişte manuel veri girişi ve insan hatası koyarlar.

İzlenebilir İstekler: ProcessMaker 4, gelen kutunuza bakmak kadar isteklerinizi izlemeyi kolaylaştırır. Şu anda bir istek üzerinde kimin çalıştığını, isteğinizin durumunu ve isteğinizin iş akışının nerede olduğunu öğrenin. Gerçek zamanlı olarak isteklerinize uyun.

İşaretle ve Tıkla SLA Yönetimi: Yöneticiler ve C-Suite, herhangi bir istek verisini otomatik olarak izlemek ve ayarlanan zaman aralıklarında değişikliklerle ilgili otomatik bildirimler göndermek için özelleştirilmiş raporlar oluşturabilir. Bu, SLA'ların bakımını, herhangi bir departmanın ilerlemesini takip etmeyi ve hem iş akışlarını hem de insanları daha verimli bir şekilde yönetmek için acil görevlerin üstesinden gelmeyi kolaylaştırır.

İşletmenizi yenmek için nasıl yapacağınızı öğrenmek ister misiniz? Şimdi izle!

 
 

Geleceğe odaklı işletmeler için bir iBPM platformu
Mehmet Demirel 31 Ocak 2020
Bu gönderiyi paylaş
Etiketler
Arşivle
Giriş to leave a comment
İş akışının geleceğini anlatan web semineri yayınlandı
Workflow'un Geleceği