OTOMOTİV PARÇA PERAKENDECİSİ BULUTTA NASIL VERİMLİK KAZANIYOR?

Çeviklik ister misiniz? Entegrasyon ilk adımdır!

Mehmet Demirel

Meksika’nın otomobil parçaları ve onarım hizmetleri konusunda en üst düzey perakendecilerinden biri olan Rolcar, omnichannel çağında daha hızlı, daha verimli ve daha rekabetçi olmak için 2017 yılında dijital bir dönüşüm başlattı.


Rolcar, şu anda müşterilerine 175.000'den fazla lokasyonda ve 10 dağıtım merkeziyle 60.000 ürün sunmaktadır. Çok sayıda mağaza ve dağıtım merkezinin takibi ve kontrolü zorlaşmıştı ve büyüme planlarını yerine getirmek ve müşterilerine daha iyi hizmet vermek için şirket, dağıtımları arasında daha fazla hız ve hassasiyet elde etmek istiyordu, tüm operasyonel süreçlerinin tam entegrasyonuna ihtiyaç duyduğunu fark etti. Merkezler, mağazalar ve nihayetinde işin etkinliğini ve rekabetçiliğini önemli ölçüde arttırır.


Çeviklik ister misiniz? Entegrasyon ilk adımdır


Openbravo’nun bulut tabanlı perakende çözümüyle Rolcar, farklı eski sistemleri ve süreçleri, işle ilgili gereksinimlerini desteklemek için çeşitli özelleştirmeler içeren tek bir entegre çözümle değiştirebildi. Şirket ayrıca tüm mağazalarda ve dağıtım merkezlerinde sürekli güncellemeler yapılmasını gerektiren yeni Meksika vergi mevzuatına (CFDI 3.3) kolayca adapte olabildi.


Rolcar Sistem Yöneticisi Luis Alberto Arriaga, “Artık bulutta, işlemlerimizin daha çevik bir şekilde yürütülmesini sağlayan tüm platformlarımızın ayrıntılı ve gerçek zamanlı bilgilerinin yanı sıra kararlı bir platformumuz var” diyor.


Ayrıca, mağazada bağlantı sorunları olması durumunda, satış işlemleri ve envanter hareketleri çevrimdışı olarak tamamlanabilir ve bağlantı restore edildikten sonra merkezi sistemde otomatik olarak güncellenebilir.


Operasyonel Mükemmellik, Perakendecinin Müşterilere Daha Fazla Odaklanmasını Sağlar


Openbravo, yaklaşık 700 POS terminaline kuruldu ve şirketin süreçlerini standartlaştırmasına, mağaza operasyonlarını yönetmesine, satış ve stok hareketlerini izlemesine ve genel operasyonel verimliliğini artırmasına izin verdi.


Gerçek zamanlı görünürlük ve uçtan uca kontrol, 2018'de mağazadan mağazaya hisse senedi transferlerindeki artış gibi kanıtlarla desteklenen tüm operasyonlar ve mağazalar arasında verimliliği arttırmayı mümkün kıldı. Bu noktada daha fazla operasyonel kontrol ve daha iyi bilgi Ayrıca satış, personelin müşteriye daha fazla odaklanmasını sağladı ve 2018'de daha fazla günlük bilet üretti.


Rolcar'daki Yönetim ve Finans Genel Müdürü Victor Manuel López, “Openbravo, ürünlerimizin satış performansını daha iyi anlamamızı ve tamir atölyelerimizdeki envanter süreçlerini iyileştirmemizi sağladı” diyor.


Rolcar, Openbravo’nun depo ve envanter yönetimi modüllerinin bu yıl tüm dağıtım merkezlerinde uygulanmasıyla stok yönetimini daha da optimize etmeyi ve daha da yüksek hız ve hassasiyet elde etmeyi umuyor. Platform esnekliği, Rolcar'ın gelecekte yeni teknolojileri sorunsuz bir şekilde test etmesine ve uygulamasına olanak sağlayacaktır.


Rolcar’ın bulut tabanlı çok kanallı perakende çözümü hakkında daha fazla bilgi edinmek için Müşteri Hikayesini okuyun!

Kaynakhttps://www.openbravo.com/blog/operational-excellence-supports-customer-service-for-auto-parts-retailer/


Ürün / Çözüm Sayfası:

Perakende Satış Sistemi
Perakende Satış Yazılımı
Perakende Satış Programı
Mobil Depo Otomasyonu
Mağaza Yazılımı
Mağaza Programı
Mağaza Satış Programı
Mağaza Yönetim Sistemi

BENZER YAZILAR:

Outlet PC, çevikliği ve entegrasyonu artırmak için Openbravo'yu kullanıyor

Önde gelen Moda Perakendecileri, IFF'de Omnichannel ve RFID ile Yenilikçiliği Kucaklıyor