Openbravo Satış Siparişi Yönetimi

Satış Modülü

Mehmet Demirel

Satış Siparişine Giriş

Satış siparişi, belirli bir iş ortağı (müşteri) tarafından sipariş edilen ürün ve / veya hizmetleri ve ayrıca fiyat ve şartlar ve koşulları belirten bir belgedir.

Satış Siparişi penceresi, satışla ilgili belgelerin İşlem Belgesi alanıyla düzenlenen farklı amaçlarla kaydedilmesine olanak tanır. Seçilen değere bağlı olarak, müşteri siparişi rezervasyonu sırasındaki sonuçlar farklı olacaktır. Bunlar mevcut satış emri belgelerinin türleridir:

Standart Sipariş İşlem dokümanı, dokümanın rezervasyonu sırasında standart hale geldiğinde, başka hiçbir doküman yaratılmamıştır. Mal nakliyesi ve satış faturası hala oluşturulmalıdır (aşağıdaki belgelerle karşılaştırın)

Satış Siparişi işlemi document.png

POS Siparişi. Satış Noktası siparişi, bir müşterinin bir mağazaya girdiği, bir ürün sipariş ettiği, para ödediği ve ürünü eve götürdüğü durum içindir. Müşteri siparişi bu belge türünde yapıldıktan sonra, gönderi ve satış faturası otomatik olarak yaratılır.

POS işlemi document.png

Depo Siparişi Müşteri siparişinin yapıldığı sırada iyi bir gönderinin gerçekleştiği durum için bir depo siparişi kullanılır (örneğin, müşteri doğrudan depodan mal alıyor). Bu aynı zamanda her iki Belgenin de aynı Sipariş / Teslim tarihine sahip olacağı anlamına gelir.

Depo işlemi document.png

İşlem Bilgileri

Müşteri siparişi başlığı, bir müşteri siparişi yaratmanıza ve hazır olduğunda işlemesine olanak tanır.

Müşteri siparişi başlığı, basılmış kopyasının başlığında ve daha sonra nakliye ve faturalandırma sürecinde kullanılacak olan müşteri siparişine ilişkin temel şart ve koşulları listeler.

Mevcut bir Satış Teklifinden dönüşüm olarak yeni Standart Satış Siparişi, Depo ve POS Siparişleri oluşturmak mümkündür.

Bu pencerede yeni bir müşteri siparişi yaratırken:

Vakaların çoğunda yeni bir satış işlemi belgesi oluşturmak için gereken ana (ve tek) alan İş Ortağı alanıdır. Diğer tüm alanlar seçilen İş Ortağına göre giriş yapmış, giriş yapmış Kullanıcı tercihleri ​​ve diğer sistem varsayılan parametreleri.

Dikkat edilecek diğer bazı alanlar:

Planlanan Teslim Tarihi: siparişin müşteriye gönderileceği tarihi gösterir. Geçerli tarihe varsayılan.

Depo: bir siparişin hangi depodan gönderilmesi gerektiğini belirtir. Üst gezinme Kullanıcı Tercihleri ​​menüsünden oturum değerine varsayılan olarak ayarlanmıştır.

Teslim Durumu: % olarak ne kadar teslim edildiğini gösterir

Fatura Durumu: % cinsinden ne kadar faturalandırıldığını gösterir

Rezervasyon Durumu: Müşteri siparişinin tamamen rezerve edildiğini (tüm çizgiler tamamen rezerve edilmiş) veya kısmen rezerve edildiğini tanımlar.

Bulbgraph.png Not: Rezervasyonlar varsayılan olarak devre dışıdır. Bunları kullanabilmek için, lütfen Y değerini kullanarak Stok Rezervasyonlarını Etkinleştir özelliğini kullanarak yeni bir Tercih ekleyin. Daha fazla bilgi için Stok Rezervasyonlarını ziyaret edin.

Ödeme Durumu: siparişin toplamının ne kadarının ödendiğini% olarak gösterir.

Bulbgraph.png Not: Ödeme Durumu alanı 15Ç4'ten itibaren kullanılabilir. Varsayılan olarak devre dışı bırakılmıştır (ancak bunu hesaba katarak değiştirebilirsiniz) çünkü bu alanı kullanarak filtreleme veya sıralama (Teslimat Durumu ve Fatura Durumuna benzer şekilde), büyük miktarda veri içeren ortamlarda performans sorunlarına neden olabilir. 16Ç2 sürümünde, Uygulama Sözlüğü'ndeki sütunların filtrelemesi ve sıralanmasını etkinleştirmek / devre dışı bırakmak için yeni Openbravo Platform işlevselliği eklemeyi planlıyoruz ve bundan sonra varsayılan olarak ilgili sıralama ve filtreleme kısıtlamasıyla Ödeme Durumu'nu etkinleştireceğiz.

Cari Hesap (İş Ortağı) penceresinin Müşteri ve Konum sekmelerine göre aşağıdaki alanlar varsayılan olarak belirlenmiştir.

Ödeme Yöntemi: Bir siparişin (ve faturanın ürettiği) nasıl ödenmesi gerektiğini belirtir.

Ödeme Koşulları: Bu siparişten oluşturulan satış faturasının ne zaman ödenmesi gerektiğini tanımlar.

Fatura Şartları: bir İş Ortağının nasıl faturalandırılacağını ve faturalandırma sıklığını tanımlar. Otomatikleştirilmiş işlemler tarafından kullanılır: Satış faturasındaki Faturalar Yaratın ve Siparişlerden Faturalar ve Satırlar Üzerinden Satırlar Oluştur düğmesiyle. Farklı Fatura Koşulları:

Teslimden Sonra: satış siparişinin ürünleri sevk edilir edilmez faturalandırılır, örneğin siparişin kısmi nakliyesi varsa faturalandırılır. Bu durumda, her bir faturalandırma çalıştırmasından önce gönderilen tüm mallara karşılık gelen bir müşteri siparişi için birkaç satış faturası oluşturulabilir.

Sipariş Teslim Edildikten Sonra: müşteri siparişindeki tüm ürünler sevk edildikten sonra bir sipariş - bir fatura - fatura oluşturulur.

Teslimden Sonra Müşteri Takvimine göre: herhangi bir müşteri siparişi ürününün her teslim edilmesinde fatura göndermek yerine, belirli bir müşteriye ait farklı teslimatları belirlenen programa göre (belirli bir günde haftalık veya aylık) birleştiren bir fatura oluşturulur. Lütfen daha fazla bilgi için Fatura Programı penceresini ziyaret edin.

Faturalandırma: Hiçbir fatura otomatik olarak oluşturulmaz. Normalde faturanın oluşturulmasını tetikleyen bir dış olay olduğunda kullanılır (örneğin, VIP müşterisi bunun tamam olduğunu söyler).

Hemen: fatura, sipariş edilen ürünlerin gönderilmesinin gerçekleşip gerçekleşmediğine bakılmaksızın, otomatikleştirilmiş fatura üretiminin bir sonraki çalıştırmasıyla üretilecektir.

Satış Temsilcisi: Siparişten müşteriden sorumlu satış elemanı. Normalde siparişi veren kişiyi yansıtmak için kullanılır.

Fatura Adresi: fatura oluştururken kullanılacak adres.

Teslim Yeri: Bir gönderi oluştururken kullanılacak adres. Belirtilmemiş ise Ortak Adresi alanı kullanılacaktır.

Bir müşteri siparişine satır girmenin 3 yolu vardır:

Satırları Kopyala düğmesini kullanarak seçilen ürünlerin bu müşteri tarafından sipariş edilen ürünlerden kopyalanması.

Tüm ürünleri, siparişlerinizden kopyala düğmesini kullanarak farklı iş ortakları için tüm siparişlerin tarihinde seçilen siparişlerden kopyalayın.

El ile, açıkça satırlar sekmesinde açıkça satır satır.

Müşteri siparişi ön ödemesi

Bir müşteri siparişi rezerve edildiğinde, "Ödeme Ekle" işlem düğmesini kullanarak bir siparişi önceden ödemek mümkündür.

SalesOrderAddPayment.png

Satış faturası ödemesi için tanımlandığı gibi, "Ödeme Ekleme" penceresi bir kereden fazla oluşturulan siparişin tamamen veya kısmen ön ödemesini ve hatta aynı anda diğer siparişlerin ve / veya faturaların ödenmesini sağlar.

Bu siparişin bir ana kalem olarak ödenmesiyle ilgili herhangi bir gider türünün eklenmesi ve müşteri için daha önce yaratılmış mevcut kredinin kullanılması bile mümkündür.

Bunların hepsi uygun bir şekilde yerine getirildikten sonra, ödeme işleme alınabilir veya işlenebilir ve finansal hesaptan yatırılabilir.

Siparişten oluşturulan satış faturasının siparişte yapılan ödemeyi devralacağını belirtmek önemlidir.

Müşteri siparişi iptal etme ve değiştirme işlemi

Müşteri siparişi iptal etme ve değiştirme, "İptal Et ve Değiştir'i Etkinleştir" tercihiyle etkinleştirilebilen, varsayılan olarak gizlenmiş gelişmiş bir özelliktir.

Etkinleştirildiğinde, yalnızca rezervasyonu yapılan satış siparişlerinde "İptal Et ve Değiştir" adlı yeni bir işlem düğmesi görüntülenir.

CancelReplaceButton.png

İptal Et ve Değiştir özelliği, rezerve edilmiş bir satış siparişini kapatmayı ve "Geçici" statüsünde "kopyası" ile değiştirmesini sağlar, böylece değiştirilebilir.

Örneğin:

"Ödeme Koşulları", "Sipariş Tarihi" ve gerekirse diğer bazı alanlar değiştirilebilir

ve "Satırlar" sekmesi seviyesinde, yeni sipariş satırları eklemek veya var olanları değiştirmek veya hatta çıkarmak mümkündür, ancak sipariş miktarlarını önceden teslim edilmiş / sevk edilmiş sipariş sıraları için.

CR TermporalStatus01.jpg

Geçici yeni sipariş değiştirildikten sonra, "Onayla ve Değiştir Onayla" işlem düğmesine tıklayarak değişiklikleri onaylamak mümkündür.

Müşteri siparişi iptal etme ve değiştirme işlemi üç belge ile sona erer:

Orijinal Sipariş (veya değiştirilen sipariş) "Kapalı" durumunda.

Bu sipariş, iptal edilen emirdir ve yenisi ile değiştirilir. Bu siparişte başka hiçbir işlem yapılamaz.

"Booked" statüsünde yeni bir emir (veya değiştirme emri)

Bu sipariş, gerekli değişiklikleri dahil ederek orijinali değiştirmek için yaratılan orijinal siparişin bir kopyasıdır.

ve "Kapalı" durumundaki bir Ters Sipariş.

Bu emir, orijinal emri iptal eder, bu nedenle bunun bir kopyası ancak karşıt işareti ile birlikte verilir. Bu siparişte başka hiçbir işlem yapılamaz.

Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi, değiştirme siparişi belge numarası değiştirilen sipariş belge numarası ve siparişin iptal edilip değiştirilme sayısı olan bir ekidir.

Sürelerin yalnızca bir olması durumunda, değiştirme siparişi belge numarası [Değiştirildi / Orijinal sipariş belgesi numarası-1] olacak

Yedek siparişi iptal etmek ve değiştirmek de mümkündür. Bu durumda yeni değiştirme siparişi belge numarası [Değiştirilen / Orijinal sipariş belgesi numarası-2] olacaktır.

CR NewOrder01.jpg

Aynı şekilde, aşağıdaki resimde gösterildiği gibi, ters sipariş belgesi numarası, sipariş belgesi numarası ve * R * olan bir ek ile değiştirilir.

CR InverseOrder01.jpg

"Siparişin Verilmesi" bölümünde "Daha Fazla Bilgi" bölümünün altında yer alan, satış siparişi kolunda, iptal ve değiştirme işleminde yer alan farklı siparişler arasındaki ilişkiler hakkında bilgi sahibi olan bazı bayraklar ve alanlar vardır.

Değiştirilen (orijinal) Sipariş, aşağıda belirtilen bayrak ve alanın altındadır:

İptal edildi, bu, asıl siparişin iptal edildiğini belirten bayrak.

Değiştirme Emri, bu alan iptal edilen orijinal emrin yerine geçen emrin belge numarasını saklar.

Değiştirme (yeni) Sipariş, listelenen alanın altındadır:

Değiştirilen Sipariş, bu alan değiştirilen siparişin belge numarasını, yani orijinal siparişi saklar.

Ters Sipariş, listelenen alanın altında:

İptal edildi, bu, iptal edilmiş bir sipariş olduğunu belirten bayrak.

İptal Edilen Sipariş, bu alan, ters sipariş tarafından iptal edilen orijinal siparişin belge numarasını saklar.

İşlem Satırları

Çizgiler sekmesi, satış siparişinize dahil edilecek ürünleri eklemenizi sağlar. Her ürün bir çizgi oluşturarak eklenir.

Çizgiler sekmesi, sipariş edilen her ürünü ve özelliklerini listeler.

WS187.png

Not edilecek alanlar:

Üründe yapılandırılmış alternatif bir ölçü birimi (AUM) varsa, sipariş edilen miktar veya Çalışma Miktarı.

Bu, ürünün / kalemin ihtiyaç duyduğu miktardır.

Ölçü birimi ile ilgili olarak ürün konfigürasyonuna bağlı olarak ürünün UOM'si veya ürünün Alternatif UOM'si.

Özellik Ayar Değeri: alan, üründeki özelliklere (renk, boyut, seri numarası veya bunların birçoğu vb.) Sahipse görüntülenir.

İndirim: Liste Fiyatının yüzdesi olarak uygulanan indirimi gösterir.

Fatura Edilen Miktar ve Teslim Edilen Miktar: bir ürün içeren satır kaydedildiğinde Durum Çubuğunda gösterilir ve bu satırla ilgili bir fatura veya gönderi yayınlandığında güncellenir.

Depo Kuralı: Mal gönderimi otomatik olarak oluşturulduğunda uygulanacak Depo Kuralı tanımı. Bu kural depoda tanımlanmış olanların üzerine yazmaktadır. Müşteri siparişinde depo kuralı tanımlanmadıysa, depoda tanımlanan kural uygulanır.

Ek bilgi için aşağıdaki Depo Kuralı Örnekleri bölümünü inceleyin.

Stoklanamayan bir ürün reçetesi ürünüyle bir satır seçildiğinde ve ürün zaten patlatılmadığında patlatma düğmesi gösterilir. Bir ürünü patlatırken, seçilen ürünün oluşturduğu malzeme listesi faturaları sırayla gösterilmiştir. Patlattıktan sonra, onu tamamlayamazsınız. Tüm satırları silmelisiniz (önce malzeme listesi faturasını ve sonra ürün reçetesi ürününü) ve tekrar stoklanamayan ürün reçetesini yazmalısınız.

Tüm ürünler girildiğinde Kitap butonu müşteri siparişini tamamlar. Depolanamayan ürün reçetesi ürünleri varsa ve bunlar patlatılmadıysa, Kitap işlemi bunları patlatacaktır.

Kapat düğmesi işlemleri bir siparişi kapatır, bu şu anlama gelir:

Tamamıyla teslim edilmiş bir müşteri siparişi kapalıysa, başka bir işlem gerçekleşemez, ancak geçerli ise bu siparişin ön ödemesi yapılabilir

sipariş edilen miktarın teslimat miktarına değişmesi ve başka bir işlemin yapılmaması ancak kısmen teslim edilmiş bir satış siparişinin kapatılması durumunda bu siparişin ön ödemesinin yapılması

sipariş edilen miktar 0 olarak değişir ve teslim edilmemiş bir müşteri siparişi kapatılırsa başka işlem yapılamaz

Depo Kuralı uygulama örnekleri

Örnek 1 Bir kuruluş için eldeki depoları tanımladınız. Depo Kuzey (öncelik 10): Benzersiz Özellik depo kuralı

Depolama kutusu N0: 45 adet

Depolama kutusu N1: 30 adet

Güney Depo (öncelik 20)

Depolama kutusu S0: 12 adet

Depolama kutusu S1: 65 adet

Miktar 60 ve depo kuralı Unique Storage Bin ile bir müşteri siparişi yaratın. Satış siparişini ayırtın. Siparişten gönderiler oluşturmaya gidin ve yeni oluşturulan müşteri siparişini seçin. İşlemden geçirin ve Depo South-Storage bin S1'den alınan 60uds ile iyi bir gönderime sahip olacaksınız.

Örnek 2 Bir kuruluş için eldeki depoları tanımladınız. Depo Kuzey (öncelik 10): Benzersiz Özellik depo kuralı

Depolama kutusu N0:

10 uds lotA

20 uds lotB

Depolama kutusu N1:

15 uds lotA

15 uds lotB

Güney Depo (öncelik 20)

Depolama kutusu S0:

5 uds lotA

12 uds lotB

Depolama kutusu S1:

20 uds lotA

25 uds lotB

Not: lotA ve lotB, aynı ürün için örnek niteliklerdir. Miktar 22 ile bir müşteri siparişi oluşturun. Müşteri siparişini tamamlayın. "Siparişten gönderiler oluştur" a gidin ve yeni oluşturulan müşteri siparişini seçin. İşlemden geçirin ve 2 satır ile iyi bir sevkıyatınız olacak:

Kuzey Depo'dan 10ud - depolama kutusu N0

Kuzey Depo'dan 12uds - depolama kutusu N1

Stok rezervasyonları

Müşteri Siparişi satırları, müşteri siparişi rezerve edildiğinde ve teslim edilmeyi beklerken rezerve edilebilir.

Dikkat edilecek alanlar:

Stok Rezervasyonu: Rezervasyon yapıldığında müşteri sipariş satırını otomatik olarak rezerve etmek isteyip istemediğini tanımlar. Mevcut değerler:

Manuel: Rezervasyonun otomatik olarak yapılması gerekmez. Bu yüzden siparişiniz dolduğunda, rezervasyonu manuel olarak yaratırsınız.

Otomatik: Rezervasyon, mevcut stoku ayırmak suretiyle otomatik olarak oluşturulur ve işlenir.

Rezervasyon Durumu: Hattın Tamamen Ayrılmış mı, Kısmi Ayrılmış mı yoksa Ayrılmamış mı olduğunu tanımlar.

Rezervasyon seçimini yönetin ve uygulayın

Rezervasyonu Yönet düğmesini kullanarak Satış Sipariş Hattı için rezervasyon oluşturmak ve değiştirmek için bir Seç ve Yürüt penceresi açabilirsiniz. Tablo, teslim edilebilecek mevcut tüm stokları ve satınalma siparişleri almaya hazır bekleyenleri gösterir.

ManageReservationPickExec.png

Izgarada, mevcut herhangi bir stokta istenen miktarı seçmek ve ayarlamak mümkündür. Belirli bir stok için mevcut olandan veya sipariş edilen miktardan daha yüksek miktarlarda ayar yapılmaması için onaylamalar vardır. Seçili seçeneklerden hiçbiri yoksa, Bitti düğmesi bir rezervasyon oluşturur ve işleme koyar, rezervasyon yoksa ve herhangi bir hisse senedi seçmeden veya siparişin işlendiği sırada sipariş miktarının altında bir miktar seçmeden Bitti düğmesine basıldığını unutmayın. Sistem, kalan miktarı mevcut stokla rezerve eder. Bir rezervasyon zaten mevcutsa, rezerve edilmiş stok otomatik olarak seçilecektir ve Bitti butonu, yapılan değişikliklerle rezervasyonu güncelleyecektir. Ayrılmış olarak bir stokun işaretlenmesi de mümkündür.


Not: Seçilen Ürünün Değişken Miktarı bayrağı true olarak ayarlanmışsa, sipariş edilen Miktardan daha fazla Miktar ayırmak mümkündür. Ancak, bir Gönderi bu Sipariş Satırına karşı oluşturulduğunda ve Tamamlandığında (Sipariş Satırındaki miktarla aynı Miktarda), Rezervasyon kapatılacak ve Ayrılmış Miktar Sipariş ile aynı miktar olarak ayarlanacaktır. Tutarsızlık sorunlarını önlemek için miktar. Bu nedenle, bir Ürün Değişken Miktar olarak ayarlandığında Sıralanandan daha fazla Miktar Ayırtmak mümkündür, ancak bir Sevkiyat yapıldığında Rezervasyon orijinal Sipariş Edilen Miktar olarak ayarlanacaktır.


Satır Vergisi

Her müşteri siparişi satırı için, Openbravo otomatik olarak bu sekmede satır vergisi ile ilgili bilgileri otomatik olarak doldurur.

Satır Vergisi salt okunur sekmesi, Vergi Kurulumuna göre otomatik olarak önceden doldurulmuş olan Vergi alanına göre bir satış siparişinin her satırı için vergi bilgilerini gösterir.

Ayrılmış Stok

Satış Sipariş Hattı ile ilgili ayrılmış stok ve önceden satın alınmış siparişlerin ilişkisi

ReservedStockTab.png

Her ayrılmış Müşteri Siparişi satırı için, ayrılmış stokları gözden geçirmek mümkündür. Uygulandığında miktar, depolama kutusu ve özellik set değeri gösterilir. Ön sipariş verilen müşteri siparişinin bir parçası varsa, ayrıca satınalma siparişi satırı gösterilecektir. Ön koruma rezervine dönüştürüldüğünde, hala orijinal Satınalma Siparişi Hattı olacaktır, ancak daha sonra tanımlanmış bir Saklama Kutusu da olacaktır. Tüm önceden korunmuş halde, Depo Bölmesi boş bırakılmıştır.

İlgili Hizmetler

Bu tabloda, bir Sipariş Hattına ilişkin 'Servis' tipi ürün Sipariş Hatları gösterilmektedir.

Bu sekme yalnızca herhangi bir hizmetle ilgili bir ürüne sahip olan satırlar için görüntülenir. İlgili hizmetleri gösterecektir. Kılavuz, satırları eklemek için Seç ve Düzenle ile aynı alanlara sahiptir. Bu sekme düzenlenemez.


ilgili Ürünler

Bu tabloda 'Hizmet' tipi bir Sipariş Hattı ile ilgili Sipariş Hatları eklenmiştir

Bu sekme yalnızca, Ürüne Bağlantılı bir hizmeti olan çizgiler için görüntülenir. Bir servisin ilgili ürün hatlarını gösterecektir. Kılavuz, satırları eklemek için Seç ve Düzenle ile aynı alanlara sahiptir. Bu sekme düzenlenemez.

İlgili Ürünler Tab.png

Ürün hatlarını servis hatlarıyla ilişkilendirmek için Satış Siparişi satırında yeni bir düğme eklendi. Bu düğme, Ürüne Bağlantılı bir Servis olan bir hat seçildiğinde görüntülenecektir.

Sipariş Satırı.png Seçin

Butona tıklandığında, servisle ilgili olabilecek aynı ürün sırasına ait kayıtları gösteren bir Pick & Edit gösterilecektir. Varsayılan olarak, aynı siparişin kayıtlarını gösterir, ancak filtre ifadesini kaldırarak, Hizmet ile ilgili olabilecek önceden rezerve edilmiş siparişlerin kayıtlarını gösterir.

Sipariş Satırı Seçme ve Düzenleme.png'yi seçin

Bu sekmede seçilen her satır için, servis ile seçilen ürün hattı arasında yeni bir ilişki oluşturulur. Bir ilişki zaten mevcutsa, ızgarada seçildiği gibi görünecektir. İlişkiyi silmek için sadece istediğiniz kaydın seçimini kaldırın. Bir ilişki oluşturabilmek için bazı gereksinimlerin karşılanması gerekir:

Hizmetin fiyat listesinde bir fiyatı olması gerekir.

Hizmet Fiyat Kuralına Dayalı mı olarak işaretlenmişse:

Geçerli bir Fiyat Kuralı Sürümüne sahip olmak.

Doğru Fiyat Kuralına Sahip Olmak Durumdaysa Aralık Değişir.

Seçilen hat zaten tamamlanmış bir Satış Siparişine aitse, hizmetin Ertelenmiş Satışa İzin Ver olarak işaretlenmesi gerekir.

Bu şartların yerine getirilmemesi, seçilen hattın seçilmemesi, hizmetle ilgili olarak seçilmesine izin verilmemesi koşuluyla karşılanmamıştır.

Ertelenmiş Satış.png

Ertelenmiş Satış Days.png


Seçme ve Düzenleme Alanları:

Doküman No: Sipariş satırına ait siparişin doküman numarası.

Sipariş Tarihi: Siparişin sipariş tarihi.

Satır No: Seçilen sipariş hattının satır numarası.

Ürün: İlgili ürün.

Özellik Ayar Değeri: Ürünün Özellik Ayar Değeri.

Tutar: İlişkili Olmak Üzere Satır Tutar.

İndirim Tutarı: Çizgiye uygulanan indirim tutarıdır. Bu miktar, Hizmet Fiyat Kurallarındaki (Uygulandığında) “İndirimlerden Sonra” alanındaki değere bağlı olarak hizmet tutarını hesaplamak için kullanılır.

Sipariş Miktarı: Satış Siparişi Satırındaki ürünün miktarı.

İlgili Miktar: Hizmetle ilgili olması gereken miktar. Bu alan düzenlenebilir niteliktedir, orijinal sipariş edilen miktardan daha az miktarla, hiçbir zaman fazla olmamasını sağlamak mümkündür. Daha fazla atanmışsa bir hata görünecektir. Bir kayıt seçildiğinde, bu alanda Sipariş Edilen Miktarı otomatik olarak ayarlar.

Döndürülen Miktar Diğer RM: Bu iş akışında geçerli değildir (Yalnızca geri dönüş penceresi için).

Toplamlar bölümü:

Toplanan Satır Miktarı: Seçilen satır miktarlarının toplamı.

Toplam İndirimler Tutar: Seçilen hat indirim tutarlarının toplamı.

Toplanan Hizmet Miktarı: Izgaradaki seçilen satırlara göre hizmetin fiyatı. Bu miktar, ilişkileri oluştururken hizmet hattının toplam miktarına eklenecektir.


Vergi Değiştir

Bu özellik 3.0PR19Q2 tarihinden itibaren kullanılabilir.

Hizmet vergiyi değiştirecek şekilde yapılandırılmışsa, işlem sırasında otomatik olarak yeni vergiler uygulanır, bu nedenle yapılandırılmış hizmeti bir ürüne bağladıktan sonra, yeni vergi yapılandırması uygulanır.


Sistem tutarsızlıklar yaratabileceğinden vergiyi daha sonra manuel olarak değiştirmeniz önerilmez. Ancak hizmet ürününü kaldırmak mümkündür ve Vergi orijinal değerine geri döner.



Vergileri değiştiren hizmeti eklemeden önce.



Vergileri değiştiren hizmeti ekledikten sonra.


Temel İndirimler

Müşteri yapılandırmasına göre otomatik olarak uygulanan ve / veya müşteri siparişi için elle girilen indirimler hakkındaki bilgileri listeler.


Belge için otomatik olarak uygulanan ve / veya manuel olarak girilen indirimler hakkındaki bilgileri listeler.


Vergi

Siparişinize uygulanan vergileri düzenleyin.


Müşteri siparişinin tamamı için vergi ile ilgili bilgileri özetler. Siparişte kullanılan vergi oranları kadar çok kayıt içerir.


Ödeme planı

Sipariş rezervasyonunda tahsil edilmesi beklenen toplam tutarı ve ayrıca sipariş için faturaya / faturalara karşı ön ödemeli veya ödenmiş tutarları gösterir.


Sipariş ve yerine getirilmesi için beklenen toplam ödeme tutarını gösterir. Bu sekme salt okunur ve belge işlendikten sonra doldurulur.



Ödeme detayları

Sipariş için veya siparişin faturası için alınan ödemelerin ayrıntılarını (ön ödemeler veya normal ödemeler) gösterir.


Sipariş için alınan ödemelerin ayrıntılarını (ön ödemeler veya normal ödemeler) gösterir.