Openbravo Retail WebPOS ile Müşteri Değeri Sunun

Müşteri Değerini Artırın

Mehmet Demirel

Openbravo Retail WebPOS ile Müşteri Değeri Sunun


Tüm işletmeler, müşterilerine, satın aldıkları ürünlerden bekledikleri hizmetlere kadar her şey için değer sunmaya ihtiyaç duyar ve bu, özellikle müşterilerin satış etkileşimlerinden ürün sunumuna kadar her şeyi değerlendirdiği mağaza içi deneyimler için geçerlidir. Bir müşteriye değer sunmanın kilit bir parçası, müşterilerin bugün talep ettiği hizmeti ve kolaylığı sağlamak için gerekli olan satış noktası (POS) sistemidir. Doğru POS sisteminin sunduğu mükemmel müşteri hizmeti ve artan verimlilik sayesinde pazar payınızı artırabilir ve uzun vadede gelirinizi artırabilirsiniz.


POS SİSTEMİNİZ SAYESİNDE MÜŞTERİ DEĞERİNİ ARTIRIN 


Müşterilere İstedikleri Değeri Nasıl Sunabiliriz?


En temel düzeyde, McKinsey & Company, müşteri değerini, bir müşterinin bir ürün için ne kadar ödemeye razı olduğunu tanımlar. Başka bir deyişle, bir ürünü 2 ABD doları olarak fiyatlandırırsanız, ancak müşteri 3 ABD doları harcamak isterse, müşteriniz bir doların değerinde bir değere sahip değildir.


Ancak, bir işletme sadece ürünün kendisi ile ilgili olmadığı için değil, o ürünün müşteriye nasıl sunulduğu, müşterinin bir ürünü nasıl algıladığı ve perakendeci olarak ne tür verimlilikler sağladığınızdan, değer basit fiyat kavramından çok daha derine gider. perde arkasında üretebilir.


Ne de olsa, değer açısından sadece fiyata odaklanmak yanıltıcıdır. Bir kişi, tasarruf ettiği süre, ürünü zamanında teslim edip edemediğiniz ve ürünün müşterinin güvendiği bir marka ile desteklenip desteklenmediği için bir ürün için daha fazla para ödemeye istekli olabilir.


Değer sunmakta başarılı olmak için değer önerinizin ne olduğunu incelemek, ortalama bir müşterinin ne kadar harcamak istediğini araştırmak ve müşteri deneyimini geliştirmek için sahip olduğunuz stratejileri incelemek istiyorsunuz.


Mağaza Çözümü ile Değer Sağlama


Tuğla ve harç perakendecileri için değerin en önemli itici güçlerinden biri, özellikle POS sistemleri perakendecilerin genellikle bir satış noktasından beklediklerinin ötesine geçen çeşitli işlevsellikler sunabildiklerinde mağaza çözümleridir.


Temel olarak, kredi kartlarını işlemenize yardımcı olmaktan daha fazlasını yapan bir POS sistemi istiyorsunuz. Bunun yerine, gelirleri artırırken mağazalarınıza trafik çekmenize yardımcı olacak çevrimiçi-çevrimdışı (O2O) ticaret stratejinizle uyumlu bir mağaza yönetimi çözümü istiyorsunuz. Yardımlı satış, fiyat optimizasyonu veya işletme genelinde stok görünürlük özellikleri sunan bir mağaza çözümü çok önemlidir. Ayrıca, teklifler veya konaklamalar oluştururken olduğu gibi, kullanıcı arayüzünüzü değiştirmeden çeşitli işlemler yapabilmek de istiyorsunuz. Aslında, araştırmalar perakendecilerin yüzde 93'ünün, üzerinde envanter yönetimine sahip bir POS sistemi istediğini göstermiştir.


Pek çok yönden, bir POS sistemi, müşterilerinize değer sunmak için şirketinizin kültürünü ve fikrini değiştirmenize de yardımcı olacaktır.


Bir müşterinin belirli bir ürün boyutu veya rengiyle ilgili bir sorusu olduğunda, yalnızca mağazanızda stokta olup olmadığını söyleyen değil, yakındaki mağazanızda mevcut olup olmadığını da size söyleyebilecek bir POS sistemi istersiniz. Bir müşteri satın almak için mağazanıza döndüğünde, onları hemen bağlılık programınızın bir parçası olarak tanıyan bir POS sistemi istersiniz. Bir müşteri kattaki bir satış temsilcisine yaklaştığında, ürün bilgilerini arayabilen, mevcut indirimleri kontrol eden, tamamlayıcı ürünler ve bir mobil POS ile süreç satın alma işlemlerini gerçekleştiren bir çalışan olmasını istersiniz. Bir müşteri hacimli bir ürün satın alırken, eve teslimat veya van kiralama hizmeti gibi uygun teslimat seçenekleri sunmak istersiniz. Bunlar, müşterilerin markanızdaki değeri algılamasına ve olumlu bir perakende deneyimi ile uzaklaşmasına yardımcı olan müşteri etkileşimleridir.


Openbravo ile ihtiyacınız olan her şey mobil ve bulut özellikleri de dahil olmak üzere kesintisiz bir mağaza çözümü platformunun çatısı altında. Openbravo, müşterilerinize hem sunduğunuz ürünler hem de onları destekleyen hizmet açısından verebileceğiniz değeri anlamalarına yardımcı olmanın bir yoludur.


Bir Mağaza Çözümü'nün neler yapabileceğini görme şeklinizi değiştirecek olan canlı bir web semineri için 18 Şubat'ta Openbravo'ya katılın. Müşteri değeri sunmak önceliğiniz ise, bu etkileşimli sunumu kaçırmak istemeyeceksiniz. Mağazalar arası envanter kontrolünü gerçekleştirme, gerçek zamanlı olarak ayrıntılı müşteri bilgilerini toplama, sadakat programları oluşturma, hediye kartları veya kişiselleştirilmiş teklifler kullanma ve bunları kullanma gibi detaylı özellikler de dahil olmak üzere Commerce Suite'in yeteneklerinin bir tanıtımını yapacağız. Bulut POS ile mağazanızın neresinde olursanız olun zengin ürün arama.

https://www.openbravo.com/blog/delivering-customer-value-through-your-pos-system