İş akışının geleceğini anlatan web semineri yayınlandı

Workflow'un Geleceği

Mehmet Demirel

İş akışının geleceğini gösteren ProcessMaker BPM ürün lansmanı web semineri yayınlandı.


İş akışı yeteneklerinizi hızlandırmak için 2020'yi mi bekliyordunuz? Size heyecan verici haberlerimiz var!


ProcessMaker'ın İş Akışı Otomasyonu kategorisinde G2 Crowd Enterprise Yazılım Lideri olarak üst üste sekiz çeyrek sıralandığını biliyor muydunuz? Aslında, tüm büyük kurumsal yazılım sitelerinde lideriz, Capterra, Gartner Peer Insights ve G2 Crowd'da 5 üzerinden ortalama 4,4 puanını koruyoruz. ProcessMaker, Low-Code ve iBPM pazarlarında bir oyun değiştirici olduğuna inandığımız şeyi sunmak için perde arkasında sessizce çalışıyor. Heyecan verici ProcessMaker 4.0'ın lansmanını duyurmaktan gurur duyuyoruz. Bu yenilikçi yeni ürün hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? 24 Ocak Cuma, 12:00 ET'de yapılmış lansman web semineri tamamlandı. 500'den fazla kayıt sahibi bu heyecan verici web seminerine katıldı!

İşletmenizi geleceğe başlatmak için ProcessMaker 4'e neden ihtiyacınız olduğunu öğrenmek için bu web seminerini izleyin.


Kapsanan özelliklerden bazıları şunlardır


BPMN 2.0 Uyumlu Proses Modelleyici: İsteklerinizi iletmek, karmaşık iş kurallarına uymak ve işinizi iyi yağlanmış bir makineye dönüştürmek için harici yazılımı entegre etmek için kolayca yapılandırılabilen BPMN 2.0 proses elemanlarını kullanarak herhangi bir sektördeki herhangi bir iş akışını tasarlayın ve otomatikleştirin.

Ekran Oluşturucu: Kurumsal kullanıcılar, kodları uzmanlara bırakarak birkaç dakika içinde herhangi bir form oluşturmak için sezgisel kontrollerimizi kullanarak dijital formlar tasarlayabilir. Geliştiriciler, karmaşık hesaplamaları, veri doğrulamalarını ve benzersiz tasarımı birleştirmek için formlara kod katmanları ekleyebilir, geçmişte manuel veri girişi ve insan hatası koyarlar.

İzlenebilir İstekler: ProcessMaker 4, gelen kutunuza bakmak kadar isteklerinizi izlemeyi kolaylaştırır. Şu anda bir istek üzerinde kimin çalıştığını, isteğinizin durumunu ve isteğinizin iş akışının nerede olduğunu öğrenin. Gerçek zamanlı olarak isteklerinize uyun.

İşaretle ve Tıkla SLA Yönetimi: Yöneticiler ve C-Suite, herhangi bir istek verisini otomatik olarak izlemek ve ayarlanan zaman aralıklarında değişikliklerle ilgili otomatik bildirimler göndermek için özelleştirilmiş raporlar oluşturabilir. Bu, SLA'ların bakımını, herhangi bir departmanın ilerlemesini takip etmeyi ve hem iş akışlarını hem de insanları daha verimli bir şekilde yönetmek için acil görevlerin üstesinden gelmeyi kolaylaştırır.

İşletmenizi yenmek için nasıl yapacağınızı öğrenmek ister misiniz? Aşağıdaki semineri izleyin!

Sadakatiniz için teşekkür ederiz. Size yeni nesil Düşük Kodlu iBPMS'yi göstermek için sabırsızlanıyoruz.


Teşekkürler,

ProcessMaker Ekibi

 
 

ProcessMaker Hakkında

ProcessMaker, iş akışlarını otomatikleştirmek ve iş verimliliğini artırmak için tasarlanmış açık kaynaklı bir İş Süreci Yönetimi (BPM) platformudur. İş analistleri ve BT kullanıcıları süreç haritaları oluşturabilir, web formları oluşturabilir, e-posta bildirimleri ayarlayabilir, raporlar oluşturabilir ve daha fazlasını yapabilir. Karar vericiler esnek gösterge panoları ve KPI'larla ilerlemeyi izleyebilirken, hepsi uygulamayı başlattıktan sonra birkaç dakika içinde başlayarak analistler süreçleri düzene sokabilirler. Mobil uygulamalar ve RESTful API desteği ile uygulamanın tam işlevselliği her yere getirilebilir ve mevcut uygulamalara katma değer katar. Kayıp veya gecikmiş formlara, gereksiz e-postalara ve kafa karıştırıcı excel e-tablolarına veda ederek verimli yönetilen iş akışlarına merhaba deyin.