Decathlon, satış noktalarında Openbravo WebPOS ile daha fazla ve daha hızlı yenilikler yapıyor

Web Tabanlı Çoklu Mağaza Yönetim Sistemi

Mehmet Demirel

Decathlon, Openbravo ile satış noktasında daha fazla ve daha hızlı yenilikler yapıyor!


SPOR HERKESE ERİŞİLEBİLİR


Decathlon bugün, 40'tan fazla ülkede 1.400'den fazla mağazayla dünyanın önde gelen spor malzemeleri perakendecilerinden biridir. 1976 yılında Fransa'nın Lille kentinde kurulan Decathlon, bugün 100'den fazla spora hizmet veren ürünler satmaktadır. Şirketin benzersiz değer teklifi, Quechua ve BTWIN de dahil olmak üzere belirli sporlara adanmış 20'den fazla Decathlon markasına ait ürünlerini tasarlama, üretme ve satma kapasitesine dayanıyor. Yenilik, dünyadaki meraklıların deneyimini geliştirmek ve herkes için spor yapmak için spor yapmak için Decathlon’un sürekli sürüşünün merkezinde yer almaktadır.


ZORLUKLAR


B2B'den B2C Perakende'ye Hindistan'da


Başta B2B üzerine yoğunlaşan Decathlon, 2013 yılında tek markalı perakende satışta% 100 doğrudan yabancı yatırım (DYY) için devlet onayını aldı - bu onay alan ilk spor şirketi olan Hindistan'da B2C mağazalarını hedeflemeye başladı.

Sonuç olarak, Decathlon, 5 yıllık bir zaman diliminde Hindistan'da kapsamlı bir fiziksel mağaza ağı oluşturmak için iddialı bir büyüme planı başlattı ve bu nedenle bu genişleme planını desteklemeye hazır bir yazılım çözümü aradı.


Decathlon bilişim sistemleri ve RFID, mobil ödemeler ve Decathlon mağazalarında Openbravo Web POS kullanımı gibi yeni teknolojilerin verimli entegrasyonu sayesinde, personelimize check-out işlemlerinde verimlilik ve personel eğitimi için harcanan zamanı azaltma konusunda gerçekten yardımcı oluyoruz. B / S mimarisi sayesinde, mağazalardaki check-out işlemini tekrar düşünmek için birçok fırsat yaratır. Bu yenilikçi çözümün, işimizin dijital dönüşümünde bize yardımcı olacağına inanıyoruz.


ÇÖZÜM

Hindistan: Teknoloji Teste Girdi


Decathlon, 5 yıldan uzun bir süre önce Hindistan'da Openbravo yazılımına olan güvenini, Openbravo’nun bir müşteri / sunucu mimarisinde yerleşik olan eski POS çözümü olan Openbravo Java POS’u kullanmaya başladı. Kısa ve başarılı bir pilot aşaması izleyen B2C'ye geçiş, şirketin çözümünü Openbravo Web POS'a yükseltmesine neden oldu.

Bu tam web tabanlı, bulutta kullanıma hazır ve mobil özellikli POS çözümü, oldukça esnek ve kolayca uyarlanabilir bir teknoloji platformunun üzerine kurulu Decathlon kapsamlı POS işlevi sunmuştur. Bugün, Openbravo Web POS, Hindistan'daki mağazalarının neredeyse hepsinde kullanılmaktadır.


Diğer ülkelere genişleme

Hindistan'daki olumlu deneyimin ardından, Openbravo katı bir iç doğrulama sürecine tabi tutuldu ve resmi olarak Decathlon tarafından diğer ülkelerde kabul edilebilecek bir POS çözümü olarak onaylandı.

Hindistan dışında, Openbravo şu anda Çin, Hong Kong, Vietnam, Filipinler, Endonezya ve Avustralya'daki POS operasyonlarını destekliyor ve liste büyümeye devam ediyor.

Openbravo, Decathlon'a kurumsal sistemlerle sorunsuz bir şekilde entegre edilebilecek ve ülkelere özgü farklı ihtiyaçları desteklemek için mali düzenlemelerden RFID, mobil ödeme veya otomatik ödeme terminalleri gibi yenilikçi teknolojilere kadar hızlı ve kolay bir şekilde uygulanabilen ve uyarlanabilen tek bir çözüm sunar.


Hindistan dışında, Decathlon bugün Avustralya, Kamboçya, Çin, Hong Kong, Endonezya, Filipinler ve Vietnam'daki Mağaza İşlemlerini yönetmek için Openbravo POS kullanıyor ve Liste büyümeye devam ediyor.

SONUÇLAR


Farklılaştırılmış bir mağaza içi alışveriş deneyimi için satış noktasında daha hızlı yenilikçilik

Openbravo'nun esnekliği, Decathlon'un satış noktasında yeni inovasyonları daha hızlı bir şekilde sunmasına yardımcı oldu, böylece RFID, Alipay ve WeChat entegrasyonu (Decathlon China) ile mobil ödemeler ve tamamen yeni bir kendinden ödeme çözümü gibi yeni teknolojilerin benimsenmesi için gereken süreyi azalttı bu 3 aydan daha kısa bir sürede başlatıldı. Bugün Decathlon müşterileri, sonuçta memnuniyetlerini ve bağlılıklarını artırmaya yardımcı olan daha hızlı ve daha uygun bir alışveriş deneyiminin tadını çıkarır.

Kullanıma hazır Openbravo mobil POS özellikleri, mağazadaki herhangi bir yerden müşterilere yardım etmek veya terminaldeki bekleme sürelerinin azaltılması gibi mağaza içi müşteri hizmetleri için ek olanaklar sunar. Openbravo POS, cihaz boyutuna otomatik olarak adapte olan ve mobil cihazlardan geleneksel masaüstü POS terminalinden aynı işlevselliği sunan, yanıt veren web tabanlı bir mobil çözümdür.


Basitleştirilmiş çoklu mağaza BT yönetimi ve bulut hazırlığı

Openbravo’nun web POS’ı, mağazalar için gereken BT altyapısını büyük ölçüde basitleştirmeye yardımcı oldu, yeni mağaza açılışları için daha hızlı hazırlık yapılmasını sağladı ve günlük mağaza bakımı için toplam çabayı ve maliyeti düşürdü. Ürünler ve fiyatlar için güncellemeler merkezi olarak yapılabilir ve birkaç dakika içinde tüm mağazalara uygulanabilir; diğer değişiklikler veya yeni işlemler konumlar arasında daha hızlı dağıtılabilir.

Geçici bağlantı kaybı durumunda bile mağaza içi satışların kesintisiz olmasını sağlayan Openbravo çözümünün güçlü çevrimdışı özellikleri sayesinde mağaza performansı garanti edilir. Openbravo’nun mimarisi, Decathlon’un, şirket için başka bir stratejik amaç olan buluta geçişinde de ilerlemesini sağlıyor.


Belirli iş gereksinimlerini desteklemek için çözüm esnekliği

Openbravo’nun modüler mimarisi, merkezi olarak kurulabilen ve daha düşük risklerle test edilebilen yeni işlevselliklerin getirilmesini kolaylaştırıyor. Bu, Ulusal Perakende Federasyonu'nun perakende teknoloji standartları bölümü ARTS tarafından teşvik edilen POS Veri Entegrasyon Standardı POSLog'u kullanan Decathlon’un kurumsal SAP sistemi ile entegrasyonu gibi kritik gelişmeleri içerir. Openbravo çözümü, e-ticaret ve sadakat platformu gibi diğer sistemlerle de başarıyla entegre edildi.



DECATHLON INTERNATIONAL. ASYA POS PROJESİ SORUMLUSU, BT MÜDÜRÜ TIM LIU diyor ki;

Decathlon bilişim sistemleri ve RFID, mobil ödemeler ve Decathlon mağazalarında Openbravo Web POS kullanımı gibi yeni teknolojilerin verimli entegrasyonu sayesinde, personelimize check-out işlemlerinde verimlilik ve personel eğitimi için harcanan zamanı azaltma konusunda gerçekten yardımcı oluyoruz. B / S mimarisi sayesinde, mağazalardaki check-out işlemini tekrar düşünmek için birçok fırsat yaratır. Bu yenilikçi çözümün, işimizin dijital dönüşümünde bize yardımcı olacağına inanıyoruz.


Openbravo hakkında

Openbravo çevik ve yenilikçi perakendecilik için küresel bir çok kanallı platform sağlayıcısıdır. Openbravo Commerce Cloud, perakende satış şirketlerine ve restoratörlere, şirketlerin daha hızlı ve daha hızlı bir şekilde yenilik yapmalarını ve değişimi daha verimli bir şekilde yönetmelerini sağlayan oldukça esnek bir mobil teknoloji platformuna dayanan çok kanallı perakende satışları için cazip bir işlevsel taslak sağlayan, çok kanallı ve bulut tabanlı bir platformdur.

60'tan fazla ülkedeki müşterileri, 16.000'den fazla arka ofis kullanıcısı ve şu anda çözümlerini kullanan 25.000 satış noktası ile Openbravo, piyasadaki en esnek çok kanallı platformunu sunmaktadır. Openbravo'nun Fransa, Dubai, Hindistan, Meksika ve İspanya'da ofisleri bulunuyor.

Openbravo Nedir?


Retail ERP & Web POS Solution:

POS Sistemi
Mağaza Yazılımı
Mağaza Programı
Mağaza Satış Programı

Mağaza Yönetim Sistemi

Retail POS Systems
Depo Otomasyonu - WHM System
Cloud Based POS Systems for Restaurants

BAZI OPENBRAVO RETAIL ERP MÜŞTERİLERİ