2020'DE HER OMNICHANNEL PERAKENDECİSİ İÇİN DÖRT ÇÖZÜM

Perakendecilere 4 Çözüm

Mehmet Demirel

Çoğu perakende işletmesi için, yeni yıl şanstır ve geçen yılı değerlendirmek ve gelecek için bazı yeni hedefler belirlemek için temiz bir sayfa demektir. Dijital dönüşüm bir gecede olacak bir şey değil, sürekli devam eden bir süreçtir ve çok kanallı bir teknoloji platformuyla entegre edilmiş iştir ve böylece gerçek zamanlı görünürlük mümkündür. Peki, Perakendeciler bundan sonra nelere odaklanmalıdır?

Bu dört çözüm, perakendecilerin daha fazla optimizasyon ve daha düşük BT maliyetleri için çabalarken neleri başarmaları gerektiğini hatırlatmaktadır:

2020'DE HER OMNICHANNEL PERAKENDECİSİ İÇİN DÖRT ÇÖZÜM


1- Mağaza içi deneyiminizi deneyin:

Mobil bir POS çözümü, herkesin işini biraz daha kolaylaştırabilir ve perakendecilerin markalarını geliştirmek, müşterileri çekmek ve farklılaştırma ve rekabet etme konusunda daha iyi yollar bulmak için daha fazla zaman harcamasına olanak tanır. Omnichannel perakendecileri artık ister pop-up'lar, hizmetler, konsinye satış kapasiteleri, etkinlikler gibi yeni mağaza formatları, ister mağaza içi dokunmatik ekranlar, artırılmış gerçeklik gibi dijital teknolojiler olsun, yaratıcı olmak ve yeni fikirleri öncekinden daha kolay test etmek için araçlara sahipler. ve kişiye özel teknolojiler. Openbravo gibi abonelik tabanlı bir SaaS, yeni fikirleri en az aksama ve iş yükü ile test etmek için bir uzman ekibi sunar.


2- Envanter yaşam döngünüzü optimize edin:

Çok kanallı perakende satışta ne kadar envanterinizin olduğunu ve tedarikiniz boyunca nerede yaşadığını bilmek çok önemlidir. Ve çok kanallı kanalın aynı zamanda sadece dağıtım merkezinden mağazaya değil, mağazalar, tedarikçiler ve doğrudan tüketiciler arasında da çok yönlü envanter hareketleri yoluyla optimizasyon sağlamak olduğunu hatırlamakta fayda var. RFID'in stok doğruluğunu % 70'ten % 95'in üzerine çıkardığı ve stok kayıplarını ve hatalarını azalttığı kanıtlanmıştır. Dahası, RFID ile perakende çözümleri geçmişe göre daha uygun hale geldi ve perakendecilerin ürün yaşam döngüsünün analitik ve öngörmeden tahsis, yerine getirme, ikmal ve hatta geri dönüş işlemlerine kadar her aşamasını nasıl optimize edeceklerine odaklanmalarını sağladı. Müşteriler istedikleri yerde ve zamanda teslim edebilecek perakendecilere değer verir ve perakendeciler BOPIS için hareketleri mükemmelleştirmenin ve mağaza içi kolay geri dönüşlerin mağaza içi gelir potansiyeli üzerinde doğrudan bir etkiye sahip olabileceğini unutmamalıdır.


3- Müşterilerinizi daha iyi tanıyın:

Müşterilerinin ne satın aldıkları ve alışveriş yapmayı nasıl tercih ettikleri hakkında doğrudan bilgi sahibi olmak, perakendecilere daha iyi öngörme / tahsis ve kişiselleştirme için kullanılabilecek işlem yapılabilir bilgiler verir. Perakendeciler, satış ortaklarının kişiselleştirmenin ne anlama geldiğine ve müşterilerin istediklerini bulmasına, mevcut müşteri verilerine kolayca erişmesine veya müşteri sadakat programlarına eklemelerine yardımcı olacak bir mobil POS kullanarak rahat olduklarından emin olmalıdır. Millennials'ın % 63'ü, kişiselleştirilmiş bir deneyimle birlikte bir ürüne daha fazla harcama yapmaya istekli olduklarını söylüyor. Ve tekrar eden bir müşteriyi beslemenin, yeni bir müşteriyi kazanmaktan genellikle daha az kaynak yoğun olduğunu unutmayın.


4- Verilerinizi gerçek zamanlı analiz edin:

Çok kanallı perakendeciler en çok hangi KPI'ları önemsemelidir? İlk şey, satışları gerçek zamanlı olarak izlemektir, böylece bir ürün beklenenden daha hızlı veya daha yavaş satıyorsa önemli sapmalara daha hızlı yanıt verebilirler. Ancak perakendeciler, işletme genelinde ve belirli yerlerde müşteri bilinci, katılımı, dönüşümü ve bağlılığını ölçmek için KPI'lara da bakmalıdır. Bu KPI'lara, perakendecinin hangi yatırımı uygulamayı seçtiğine bağlı olarak öncelik verilebilir.


Openbravo'nun mobil ve bulut tabanlı perakende teknolojisi platformları, perakendecilerin dijital dönüşümlerini hızlı ve uygun maliyetle gerçekleştirmelerine yardımcı olur. Openbravo'nun 2020'de hedeflerinize ulaşmanıza nasıl yardımcı olabileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için Bize Ulaşın.