OUTLET PC, ÇEVİKLİĞİNİ VE ENTEGRASYONU ARTIRMAK İÇİN OPENBRAVO'YU SEÇTİ

What made Outlet PC decide to upgrade their technology?

Mehmet Demirel

OUTLET PC, NİÇİN OPENBRAVO'YU SEÇTİ?

OUTLET PC, ÇEVİKLİĞİNİ VE ENTEGRASYONU ARTIRMAK İÇİN OPENBRAVO'YU SEÇTİ.

Outlet PC, 2008 yılında İspanya'nın Tarragona kasabasında, müşterilerine uygun fiyatlı elektronik ürünler sunmaya başladı. Önümüzdeki on yılda, şirket ürün çeşitliliğini büyük ölçüde genişletti, dokuz mağaza açtı ve bir çevrimiçi mağaza açtı. Şirket birkaç müşteriye hizmet veriyor ve birkaç Avrupa ülkesinden günde yüzlerce sipariş alıyor.

Ancak şirket, mevcut sistemlerinin artık hızlı büyümesini ve gelecekteki ihtiyaçlarını destekleyemeyeceğini fark etti. Ele alınan ürünlerde katlanarak görülen artış, bu eski uygulamaların kapasitesini ve performansını sınırına itiyordu.

Outlet PC büyümeye devam etmek istiyorsa, satış kanallarını satın alma, stok ve depolama, analitik ve lojistik ile mağazalara ve müşterilere entegre edebilen modern, çevik ve ölçeklenebilir bir çözüme ihtiyacı vardı.


Outlet PC teknolojisini yükseltmeye neden karar verdi?

Şirket, sık sık kesintiler, nakit kapanışlarındaki tutarsızlıklar, depo operasyonlarındaki kopyalar ve hatalar gibi sorunlar yaşıyordu. Mağazaların gerçek zamanlı olarak senkronize edilmemesi nedeniyle, ürünlerin distribütör veya üreticinin karlılığını analiz etmek zordu ve ertesi güne kadar günlük satış verileri ve marjları analiz edilemedi. Bu verimsizlikler ve gizli maliyetleri artıyor ve alt satırını olumsuz yönde etkiliyordu. Böylece şirket harekete geçmeye karar verdi.


Uçtan uca entegrasyon ve gerçek zamanlı veri görünürlüğü

Outlet PC, Openbravo çözümünü uygulayabildi ve tüm iş sürecini altı ay içinde ve neredeyse hiçbir kesinti olmadan entegre edebildi. POS'a ek olarak, çözüm satış, satın alma / sipariş verme ve envanter ve depo yönetimi için gerçek zamanlı görünürlük sağlar.

Çözüm, lojistik operatörleri ve bir rota planlama ve optimizasyon uygulaması ile de entegre edilmiştir. Çevrimiçi siparişler, gerektiğinde diğer fiziksel envanter hareketleriyle entegredir.


Şirket genelinde yapılan tüm işlemlerde görülen faydalar

Openbravo'yu baştan sona perakende yönetim çözümü olarak kabul ettiğinden, şirket daha fazla sayıda ürünü daha kolay ve daha verimli bir şekilde tanıtabilir ve yönetebilir. POS çözümü, müşteri verilerine ve envanter bilgilerine gerçek zamanlı erişim sağlar, böylece personel daha fazla hizmet ve daha hızlı ödeme deneyimi sağlayabilir. Outlet PC CIO'su Marc Estrem şöyle diyor:

“Openbravo, iyi fikirlerimizi iş ve satış üzerinde gerçek bir etkisi olan değişikliklere dönüştürmemize izin verdi.”

Dağıtım sürecindeki akış aşağı olaylar ve sistemdeki stok ile fiziksel stok arasındaki hatalar neredeyse tamamen ortadan kaldırılmıştır. Sistem şimdi Çevrimiçi Satın Al ve Mağazada Teslim Alma (BOPIS) ve diğer çok kanallı senaryolar gibi farklı dağıtım seçeneklerini desteklemektedir.

Ve son olarak, şirket, ürünlerin karlılığını kategorilere göre analiz edebilir ve kişiselleştirilmiş gösterge panolarında grafiksel olarak görülebilen gerçek zamanlı, işlenebilir verilere dayanarak daha iyi kararlar alabilir.