Sharaf DG, BT çevikliği kazanmak ve iş genişlemesini desteklemek için Openbravo'yu seçti

Web Tabanlı Çoklu Mağaza Yönetim Sistemi

Mehmet Demirel

Sharaf DG, BT çevikliği kazanmak ve iş genişlemesini desteklemek için Openbravo ile gelişmiş müşteri deneyimi sunmaya başladı.


ÖDÜL KAZANAN PERAKENDE MÜŞTERİ DENEYİMİ VE OMNICHANNEL BÜYÜME İLE ÇALIŞMA MÜKEMMELLİĞİ

2005 yılında kapılarını açtığından beri, Sharaf DG, Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn, Mısır ve Umman da dahil olmak üzere Orta Doğu'da elektronik konusunda lider bir perakendeci oldu. Bugün, bu ödüllü perakendeci, mevcut en geniş ürün ve aksesuar yelpazesini sunan 32 mağaza ve çevrimiçi mağaza işletmektedir. Ayrıca, Sharaf DG, güçlü bir en iyi fiyat garantisi teklifi ile örnek müşteri hizmetleri, kaliteli ürünler ve bilgili personel için itibar kazanmıştır.


ZORLUKLAR 

Çok kanallı entegrasyon ve gelişmiş müşteri deneyimi sunmak için BT çevikliği elde etmek

Sharaf DG, yeni mağazalarda POS satışını kolaylaştırmak için eskiden ayrı mobil POS ve masaüstü çözümlerini birleştirmesi gerekiyordu. Şirket, çok kanallı stratejilerinde ilerlemelerini, yeni ürünler, promosyonlar ve fiyat değişikliklerini tanıtırken pazara girme sürelerini düşürmelerini ve müşterilere daha uygun bir alışveriş deneyimi sunmalarını sağlayacak tam, sağlam ve esnek bir çözüme ihtiyacı vardı. Ve son olarak, şirketin merkezi arka ofis sistemi olarak benimsemeyi planladığı SAP ile kolayca entegre olabilecek bir çözüme ihtiyacı vardı.

Bir sonraki büyük zorluğumuz, bu çözümü diğer ülkelerde uygulamak ve BAE’de Mobil POS’u 2018’in sonuna kadar uygulamak ve bunun için Openbravo’nun desteğine güvenebileceğimize eminim.

RAMKUMAR SUNKARI, CFO, SHARAF DG


ÇÖZÜM


Kapsamlı POS işlevi ve platform esnekliği

Dört lokasyonda yapılan ilk pilot çalışmadan sonra, Openbravo bugün tüm +40 BAE mağazasında kullanılıyor ve 500+ POS içeriyor. Openbravo’nun web tabanlı ve mobil özellikli tam POS çözümü, mağaza performansını artırmaya ve gelişmiş bir alışveriş deneyimi sunmaya yardımcı olan Sharaf’a kapsamlı POS işlevi sunmuştur. Çözüm, yeni mağazalarda POS paketlemesini basitleştiren ve değişiklikleri başlatmak için gereken zamanı azaltan oldukça esnek ve kolayca uyarlanabilir bir teknoloji platformunun üzerine inşa edilmiştir. Uygulama aynı zamanda mevcut Openbravo-SAP konektörüyle Sharaf’ın merkezi SAP sistemine (SAP S / 4 Hana) entegrasyonu da içeriyordu.


SONUÇLAR


Daha hızlı, daha kullanışlı mağaza içi ödeme deneyimi

Openbravo’nun POS çözümü, Sharaf DG personeline daha fazla müşteri hizmetine odaklanma ve daha hızlı ve daha uygun bir check-out deneyimi sunma konusunda güç veriyor. Zaten, bilet süresi önemli ölçüde azaltıldı.

 

Mobil POS, sekiz farklı para biriminde çeşitli modern ödeme yöntemlerini destekleyebilir. Bunlar arasında Qwikcilver ve (YouGotaGift) hediye kartları, platformlar ve birikmiş Hava Yolları sadakat noktaları var. Havaalanı mağazalarındaki mobil POS yolcu bilgilerini alabilmektedir.


Omnichannel hazır olma

Mağazalardan ve diğer çözüm yeteneklerinden çevrimiçi siparişler hazırlama yeteneği, Sharaf DG'nin çok kanallı stratejisinde ilerlemesine yardımcı olan yeni çok kanallı senaryoların desteklenmesini sağlar. Sistem artık Çevrimiçi Sipariş ve Mağazadan Teslim Alma gibi teslim seçeneklerini, ayrıca depodan, tedarikçiden, diğer mağazalardan veya ertelenen teslimatları yönetme ve optimize etme kabiliyetini destekliyor.


Basitleştirilmiş BT yönetimi ve maliyetleri

Openbravo, Sharaf DG'nin genel mağaza içi BT altyapısını basitleştirmesine ve mobil ve masaüstü POS çözümlerini birleştirmesine izin verdi. Yeni sistem, 60.000'den fazla ürün için 20.000'den fazla indirim ve promosyonun uygulanmasını kolaylaştırdı. Openbravo’nun esnekliği sayesinde, değişiklikler artık çok daha hızlı bir şekilde yapılabiliyor ve bu da BT duyarlılığını ve genel iş çevikliğini artırmaya yardımcı oluyor. Openbravo’nun çevrimdışı dayanıklı teknolojisi, şirketin bağlantı kaybı durumunda bile mağazalarda satışa devam etmesini sağlıyor.


Merkezi SAP sistemi ile sorunsuz entegrasyon

Openbravo-SAP bağlayıcı Sharaf'ın entegrasyon çabalarını azaltmasına izin verdi ve yalnızca 6 ayda tamamlanan iki sistem arasında tek bir entegrasyon noktası sağladı. SAP ve Openbravo'daki veriler bir sistemden diğerine şeffaf bir şekilde senkronize edilerek tüm mağaza ve terminallerin güncellenmesini kolaylaştırarak merkezi düzeyde ayrıntılı ve güncel günlük satış bilgileri sağlar.

BAZI OPENBRAVO RETAIL ERP MÜŞTERİLERİ