OmniChannel DOLANDIRICILIK ile savaşacak kadar yeterli mi?

Dolandırıcılık ve riski azaltmak için birleşik bir yaklaşım

Perakendeciler, son birkaç yılda müşterilerine çok kanallı bir alışveriş deneyimi sunmak için çok çalıştılar. Ancak, yalnızca müşteriler için değil, dolandırıcılara da daha fazla kolaylık sağlayabilir.


Çok kanallı bir strateji benimsemiş olan perakendeciler için, yarıdan fazlası, işletmelerini çok kanallı ortamda sahtekarlığa karşı korumak için yeterli araç ve önlemlerin bulunmadığına inanmaktadır.


Omnichannel dolandırıcılık ile savaşacak kadar yeterli ne yapıyor?


2017 yılında, hırsızlık, sahtekarlık ve stok daralmasından kaynaklanan finansal zararın yaklaşık 47 milyar dolara kadar yükseldiği tahmin edilmektedir.


Perakendecileri etkileyen geleneksel dolandırıcılık türlerine ek olarak, çok kanallı ticaret, dolandırıcılar için mevcut olmayan kart (CNP) dolandırıcılığı, sınır ötesi veya kanallar arası dolandırıcılık, tıklama ve toplama sahtekarlığı, kart şeklinde yeni fırsatlar yaratır - Dolandırıcılık testi, dolandırıcılık, ters ibrazlar ve mobil ödeme dolandırıcılığını döndürür.


Çok kanallı kanal kullanmak perakendecilere rakipleri üzerinde üstünlük sağlayabilir, satışları artırabilir, israfı azaltabilir ve daha akıllı bir büyüme sağlayabilir. Ve tüketiciler bunu istiyor, bu trend burada kalmaya devam ediyor.


Bununla birlikte, yeni satın alma davranışları, yeni ödeme şekilleri ve kanallar arasında çeşitli uygulama seçeneklerinin çeşitliliği, perakendeciler için daha fazla karmaşıklık yaratmakta, bu da dolandırıcıların fırsatlarını arttırmakta ve böylece bir perakendecinin riske maruz kalmasını arttırmaktadır.


Perakendeciler hala çok kanallı dolandırıcılıktan korunmak için büyük ölçüde hazırlıksız. Forrester Research tarafından yapılan bir araştırmaya göre, perakendecilerin% 65'i etkili dolandırıcılık yönetimini desteklemek için yeterli dolandırıcılık yönetimi araçlarına sahip olmadıklarına inanmaktadır.


Yarısından azının kanallar arasında konsolide sahtekarlık yönetimi çözümleri bulunduğunu ve% 54'ünün omnichannel sahtekarlık sorunlarıyla başa çıkmak için gereken yetenekli personele sahip olmadığını belirtti.


Dolandırıcılık ve riski azaltmak için birleşik bir yaklaşım


Gerçek çok kanallı kimlik doğrulaması hala yeni olsa da, müşteriler bunu beklemeye gelecek ve perakendeciler öneminin farkındalar.


Ancak perakendeciler, çok kanallı dolandırıcılığın yükselişini asgariye indirmek için, 7/24 kanallar arasında gerçek zamanlı ve işlem sonrası dolandırıcılık taramasıyla birlikte hızlı, etkili veri entegrasyonuna sahip olmalarını sağlayan birleşik bir yaklaşım benimseyerek çok şey yapabilir.


Bu bakımdan, BT sistemlerinizi Openbravo Cloud gibi bir bulut platformunda barındırmak birçok avantaj sunar, çünkü veriler oldukça güvenli bir bulut sunucusunda depolanır ve güvenlik sürekli olarak merkezi olarak yönetilebilir. Tutarsızlıklar kanallar arasında daha kolay izlenebilir ve veriler dolandırıcılık önleme stratejisini uyarlamak için kullanılabilir.


Openbravo POS gibi entegre perakende POS sistemleri, güvenlik, denetim ve kontrol yetenekleriyle iade veya nakit hareketi gibi savunmasız satış noktası faaliyetlerinde sahtekarlığı önler.

OmniChannel DOLANDIRICILIK ile savaşacak kadar yeterli mi?
Mehmet Demirel 21 Mayıs 2019
Bu gönderiyi paylaş
Arşivle
Giriş to leave a comment
Openbravo Retail ERP Platformu
OpenBravo, Açık Kaynak Kodlu Retail ERP alanında birinci tercihimiz