NEDEN OPENBRAVO DEPO OTOMASYONUNU SEÇMELİSİNİZ?

MyOB AWO - Depo Otomasyon Sistemi

Mehmet Demirel

NEDEN OPENBRAVO DEPO OTOMASYONUNU SEÇMELİSİNİZ?


OPENBRAVO'NUN AKILLI VE GELİŞMİŞ DEPO OTOMASYON YÖNETİM SİSTEMİ NEDİR?


Gelişmiş Depo Operasyonları (AWO) yeni Openbravo Tedarik Zinciri Süitinin merkezindedir. Depoya girdikten sonra envanteri yönetir ve depoları dinamik olarak atar veya önceden yapılandırılmış kurallar veya algoritmalara göre seçilecek en uygun stoğu belirler. Birden çok alternatif Ölçme Birimi ve Envanter Durumu işlevselliklerini içerirken, Çok yakında Referanslı Envanter işlevselliğini de içerecektir.

Tedarik Zinciri Süiti ile ilgili olarak, AWO'nun solunda Talep Tahmini, Envanter Planlama ve Pull-Push yöntemleriyle İleri Planlama'yı konumlandırıyoruz. Ayrıca, burada, gelen mallar için mevcut yöntemlere göre Dağıtım Emri işlevselliğini bulacaksınız. AWO'nun sağında aynı Dağıtım Siparişleri işlevselliğini ekliyoruz, ancak giden mallar için burada da dağıtımı ait araçlarla düzenlemeye yardımcı olan Araç ve Nakliye yönetim modülünü bulabilirsiniz. Ait olmayan araçlarla dağıtım için, Openbravo'nun çeşitli taşıyıcılarla entegrasyonları vardır.


Cloud-native yazılımımızdaki kapsamlı Tedarik Zinciri işlevleri seti zaten sizi Openbravo'yu seçmeye karar vermiş olabilir. Eğer öyleyse, lütfen bize ulaşın! Eğer değilse, okumaya devam edin.


Openbravo'da, yazılımın sizin için bir araçtan başka bir şey olmadığını biliyoruz. Tüm araçlarda olduğu gibi, kuruluşunuzun size maliyetinden daha fazla katma değer sağlaması gerekir. Talep tahmininden gelişmiş depolamaya ve optimize edilmiş dağıtıma kadar, yani envanter yönetimi, işletme sermayesi optimizasyonuyla ilgili, yani mali açıdan bakıldığında, işletme sermayesi optimizasyonuna ilişkin daha büyük bir resimdir: daha iyi stok dönüşleri, daha iyi nakit akışı sağlar ve şirketi tutan gün sonunda hissedarlar ve çalışanlar mutlu. Elbette bu doğru, ancak rasgele bir pazartesi sabahı “hadi gidip çalışma sermayemizi optimize edelim” diyemezsiniz. Öyle çalışmıyor.

Satış / pazarlama perspektifinden bakıldığında, uygun stok yönetimi çok kanallı başarının önündeki en büyük engellerden birini ortadan kaldırır. Dolayısıyla bu açıdan kritik başarı faktörüdür. Ne yazık ki, aynı Pazartesi sabahı “Bugün uygun bir envanter yönetimi yapalım ve yarın çok kanallı kanalımızı açalım!” Diyemezsiniz. Birçok kişi bu kadar kolay olmasını isterdi.

Öte yandan yapılması gereken, buna operasyonel bir perspektiften yaklaşmak ve daha doğrusu kuruluşunuzda operasyonel mükemmellik arayışı içinde olmaktır. Operasyonel mükemmellik, işletme sermayesi optimizasyonu için anahtar bir faktördür ve çok kanallı başarının kilidini açar!

Ve burada Openbravo Gelişmiş Depo Operasyonları - Tedarik Zinciri Paketinin merkez noktası olarak - devreye giriyor: Her biri tek bir amaç için tasarlanmış ve uyum içinde işbirliği yapan çoklu işlevler kümesi: alan kullanımını optimize etmek, optimize etmek personel kullanımı ve / veya stok kullanımını optimize etmek.


AWO şu özellikleri içermektedir:


  • Operatörlerin, bağlantı olmasa bile görevleri onaylamaya devam etmelerini sağlayan sezgisel ve çevrimdışı dayanıklı ön uç kullanıcı arabirimi.

  • Stok optimizasyonu için istihbarat; toplama, ayırma ve verme için uyarlanabilir algoritmalar. çapraz yerleştirme ve muayene için sapmalar; depoyu düzenli ve doğru tutan sürekli kendini yenileme, kendini düzenleme, kendini denetleme özellikleri;

  • Alan optimizasyonu için istihbarat; kaotik / dinamik veya statik çöp kutusu sistemi veya karışık; depo kapasiteleri ve dinamik işgal hesaplamaları ile erteleme; hızlı / yavaş hareket edenler için popülerlik kodları; boş bölmeye veya stok kullanımına yönelik toplamalar;

  • Personel optimizasyonu için istihbarat; öncelikli olarak sunulan görevler; iç ve dış kanallar; otomatik etiket baskısı; çapraz kaymayı önlemek için hareket dizisi; makbuzlar, toplama, el koyma, saymalar ve aramalar gibi anında ön uç işlemler;

  • Birden fazla depodaki tüm stok, görev, rezervasyon ve işlemlerin bir araya getirilmesi için depo operasyonları kokpiti;

  • Delta-yönetim ve ondalık yönetimi; çoklu alternatif ölçü birimi;

  • Dalga / toplu toplama, kendi kendini organize eden depo, kendi kendini yenileyen depo ve kendi kendini denetleyen depo için zamanlanmış görevler;

  • Kör makbuzlar ve diğer ön uç yapılandırmaları, kullanıcı rolü ile yönlendirilerek; basit işlem için yuvarlama yönetimi; depo darboğazlarını tanımlamak için yapılandırılabilir ayrıntı.

Openbravo Gelişmiş Depo Operasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için, Perakendecilerin Openbravo ile Envanter Yönetimini Nasıl Optimize Edildiği web seminerimizi izleyin.


Openbravo hakkında

 

Openbravo çevik ve yenilikçi perakendecilik için küresel bir çok kanallı yazılım satıcısıdır. Openbravo Commerce Cloud, kapsamlı çok kanallı ve tedarik zinciri yetenekleri sağlayan bulut tabanlı bir perakende yazılım çözümüdür. Perakendecilerin daha hızlı ve daha hızlı yenilikler yapmalarına ve değişimi daha verimli yönetmelerine olanak tanıyan, oldukça esnek, mobil özellikli bir teknoloji platformuna dayanıyor. 60'tan fazla ülkedeki müşterileri ve 16.000'den fazla arka ofis kullanıcısı ve şu anda çözümlerini kullanan 20.000 satış noktası ile Openbravo, piyasadaki en esnek çok kanallı çözümü sunmaktadır. Openbravo'nun Fransa, Dubai, Hindistan, Meksika ve İspanya'da ofisleri var.

BAZI OPENBRAVO RETAIL ERP MÜŞTERİLERİ